Gå til innhold

Til dere som har vært i Thailand...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes dere at det er verdt å betale nesten 50.000,- for en familie på 5? Er det virkelig så bra der? Hører alle skryter så mye om Thailand....vi har bestilt tur til Krabi (Koh Lanta)....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

etter å ha bodd der og reist dit flere ganger så vil jeg si at det er verdt å dra dit og hadde jeg hatt råd hadde jeg betalt 50 000 for en familie på 5. men tror virkelig det går ann å få billigere.. men da blir det jo rutefly, litt utenfor sesongen og booke hotell mer lokalt ;)

skal selv til thailand igjen i september, og jeg og sambo fikk fly billetter for TOTALT 8000 kr og funnet hotell på koh samui til 3000 totalt for 2 uker.. så det går ann å få det billigere... (om vi hadde hatt med barna så ville det totalt ha kommet på ca 16 000 i fly og samme hotell betaling, kanskje en tusen lapp mer på hotelll....har 4 barn..)

Skrevet

Ja verdt det, men som Lily sier så skal man kunne klare å få tak i billett og hotell/bungalow billigere:)

Skrevet

Takk for svar! Vi skal reise i januar (synes vinteren er noe dritt her i norge!) og jeg prøvde rutefly først men det kostet nesten 40.000,- bare for billletene uten hotell! Jeg må betale depositum snart så jeg må nok bestemme meg....synes det er mye penger da!

Skrevet

det er mye penger, men når du reiser med charter er du nok garnatert et rimlig godt hotell. det er generelt veldig bra hoteller for en billig penge der nede, men tror de som er gjennom charter har enda litt bedre kvalitet. så jeg ville hoppet i det ;)

håper å gjøre det samme med hele familien en dag vi også, men nå er det først en kjærlighetstur på tapetet for oss ;)

Skrevet

ps. januar er også høysesong så derfor det kan være dyrt. vi fikk så billige billetter i september pga et kampanjetilbud og kunne reise når vi ville :)

Skrevet

Ja, hotellet er 4.5 stjerners da! Så ut som en drøm der, skikkelig fint! Så koselig at dere kan ta en kjærlighetstur sammen! Vi må nok vente til ungene har flyttet ut før vi kan gjøre det og det er leeeenge til, he he :-)

Skrevet

Flere som har vært i Thailand her?

Skrevet

Det er helt nydelig i Thailand rundt juletider. Vi hadde egentlig tenkt oss dit nå til jul også, men fant ut at vi hadde mye annet å bruke pengene på. Så derfor blir det 3 uker til Spania i september i stede.

Vi har bestemt å vente noen år med neste Thailandtur til ungene er litt større og får mer utbytte av en slik tur.

Men det er virkelig verdt det. Bare pass på ha ha en del penger å handle for når dere først er der.

God tur:o)

Skrevet

Hei mphs! Vi har tenkt oss dit 3.jan, da er barna 9,8,1....tror du de får utbytte av en slik tur?

Skrevet

De to eldste kommer nok til å storkose seg mens minste har det nok fint der og da så lenge dere er der:o) Blir sikkert en super tur.

Våre barn ville bare vært 3.5 år og 8 mnd og det syns jeg var i minste lager for en så lang tur.

Har dere tenkt på om dere skal ta vaksinasjoner før dere drar?

Skrevet

Hei igjen! Nei, hva slags vaksinasjoner må man ha? Det har jeg ikke tenkt på!

Skrevet

Jeg syntes ikke det er verd å betale 50.000,- for en ferie i Thailand.....Så utrolig mange andre spennende steder en kan besøke for den prisen....Thailand er verken eksotisk eller spennende lenger....

Skrevet

Det er iallefall et stilig hotell dere kommer på til den prisen og det er nok greit når dere har med så små barn.

Det er mulig å ordne billigere turer enn dette, men vi har vært i Thailand flere ganger med charter og synes vi har fått mye valuta for pengene.

Skrevet

Uff Nå ble jeg usikker! Er ikke Thailand eksotisk eller spennende? Hvorfor ikke?

Skrevet

Ja, Hotellet er jo super bra! He he :-)

Skrevet

Takk skal du ha!!!

Skrevet

Dere får nok en kjempeferie! Vi skal tilbake når lille snupp er litt eldre.

Skrevet

Takk Takk....vi håper på det :-)

Skrevet

Vi har bestillt tur 16 jan til 2 feb :) skal til Cha-am, hua hin.

betalte 34000, for meg, sambo å tuppe på 2 år. Fly kom på 28 for oss 3.. å hotell 6000. Kune valgt hotell til halve prisen, men valgte selv dyrere hotell fordi vi vet gjennom andre som har vært der at hotell er bra :)

Gleder oss stort, å e ganske så sikker på at det e verd det!

Skrevet

Hei! Ja, jeg tror prisen er helt ok nå.... etter mye fram og tilbake! Skal jenta di har noen vaksinasjoner før dere drar?

Skrevet

ja, vi skal alle vaksinere oss :) enkelt og greit.. bedre å være på den trygge siden.. :)

Skrevet
:) Det er linken til siden min jo! Så gøy at dere bruker den! :) Skulle oppdatert den litt ser jeg....... Skal nedover igjen i november, da med to barn, så da får jeg oppdatere den litt... :)
Skrevet

Jeg så på sida di....tusen takk for den! Så jo så deilig ut der nede....vi har bestemt oss for å reise! Takk for hjelpen :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...