Gjest Skrevet 29. juni 2008 #1 Skrevet 29. juni 2008 Noen som har erfaring med å legge barn senere i ferien? Lurer da på om de våkner senere? Og hvor gamle er barna? Er det bare å holde dem lengre våkne første kvelden....så hokus, pokus..... Må vel kanskje ta det over tid? Noen som kan fortelle?
Gjest Skrevet 29. juni 2008 #2 Skrevet 29. juni 2008 Når vi er på ferie blir det fort i ni /halv ti tiden ...
bambi på isen Skrevet 29. juni 2008 #3 Skrevet 29. juni 2008 Vi har planer om å legge ungene litt senere i ferien, må selvfølgelig se det litt an og vi har satt grense på 21.00, hvis det skjer noe helt spesielt (som feks sabeltann showet vi skal på osv.), så blir jo klokka mer!! Mine unger er nå 2,5 år, 4,5 år og snart 7 (blir i august), vanligvis må vi bruke noen dager på å få de inn i sommerferie modus, men da går det som regel greit etterpå. Grunnen til at vi vil snu dem litt er at vi ikke har vært på fastlandet hos familie og venner på 1 år nå, og hvis besteforeldrene skal få sjangs til å se dem så må det blir på ettermiddagen/kveldene, for de skal gå på jobb som normalt.
Snart 3 vakre prinsesser Skrevet 29. juni 2008 #4 Skrevet 29. juni 2008 Mine tuller er vant til å ha litt flex leggetid. Storetulle bryr seg lite om hun er oppe ett par timer extra. Lille er bare 8 måneder bryr seg heller ikke men blir litt trøttere så legger henne når jeg ser hun trenger det =0). Store er i toppers form når det er folk her hi hi. Sosial liten frøken på 2 år =0) Jeg har gjort det veldig bevisst fra de var bittesmå. Greit ikke må hjem kl 18 for å få de i seng til 19. Ellers vanlige dager legger de seg 19-19.30 tiden.
MintCondition Skrevet 29. juni 2008 #5 Skrevet 29. juni 2008 Vi flekser gjerne leggetiden vi, om det passer sånn. I går var vi på familieselskap hos mine foreldre, og var ikke hjemme og i seng før klokka 22. Hun sov til 9.30 i morges Er 2 1/2 år!
*Minnie Mus* Skrevet 29. juni 2008 #6 Skrevet 29. juni 2008 Før våknet eldste tidlig uansett. Men nå merker jeg at han våkner ikke før jeg våkner og begynner å stå opp. Legger eldste på 5 i 21.30 tida innimellom da vi har ferie. Står opp i 09 tida. Da orker ikke jeg å ligge lenger. Minste på 2 kan uansett leggetid sove til langt utover dagen.-
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 29. juni 2008 #7 Skrevet 29. juni 2008 Gutten på 3,5 år komme nok til ål legge seg senere nå som det er ferie, han ha allerede hatt en uke ferie hos sine besteforeldre - vi reiser etter i mårra. Og ettersom jeg ha skjønt ha det blitt sene kvelder, men da han han også sovet lengre om morgenen. Det ha aldri vært noe problem å veksle mellom ferie/fri og vanlige dager..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå