Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 29. juni 2008 #1 Skrevet 29. juni 2008 ååååh som vi gleder oss:D skal bli sååå koselig å deilig altså=)
Gjest Skrevet 29. juni 2008 #2 Skrevet 29. juni 2008 Dere må ha en kjempefin tur da og kos dere masse:)
Mamma´n til A og F Skrevet 29. juni 2008 #3 Skrevet 29. juni 2008 Så deilig! God tur og kos dere masse:) Vi har bestillt vinterens sydentur. Elsker å reise fra snø og kulde, og hoppe i bikinien noen timer senere......
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 29. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 29. juni 2008 takk=) åh det blir sikkert kjempe deilig;)
Mamsen og lillegutt Skrevet 29. juni 2008 #7 Skrevet 29. juni 2008 urettferdig:P elsker hellas..... vi skal "bare" til danmark på fredag. det blir nok bra det og,bare vi får fint vær. Dere får ha god tur og kose dere litt for meg også. spise god mat og bade masse:)
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 29. juni 2008 Forfatter #8 Skrevet 29. juni 2008 det skal vi vettu;) det blir nok kjekt i danmark;) skal håper på fint vær for dokkar;)
Snart 3 vakre prinsesser Skrevet 29. juni 2008 #9 Skrevet 29. juni 2008 Åååååååååååååååååå sååååååååååå deilig, Riktig god tur =0) kose dere masssssssse =0)
3b@rnsmor-30* Skrevet 29. juni 2008 #10 Skrevet 29. juni 2008 god tur! vi reiser neste uke!!! gleder oss masse =)
Gjest Nydelige Christina+spire! Skrevet 29. juni 2008 #11 Skrevet 29. juni 2008 så deilig:-) god tur!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå