Gå til innhold

i dag reiser vi til syden:D


Anbefalte innlegg

Skrevet

ååååh som vi gleder oss:D skal bli sååå koselig å deilig altså=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere må ha en kjempefin tur da og kos dere masse:)

Skrevet

Så deilig! God tur og kos dere masse:)

 

Vi har bestillt vinterens sydentur. Elsker å reise fra snø og kulde, og hoppe i bikinien noen timer senere......

Skrevet

takk=) åh det blir sikkert kjempe deilig;)

Skrevet

hvor skal dere?

 

Skrevet

Rhodos

Skrevet

urettferdig:P elsker hellas.....

vi skal "bare" til danmark på fredag. det blir nok bra det og,bare vi får fint vær.

 

Dere får ha god tur og kose dere litt for meg også. spise god mat og bade masse:)

Skrevet

det skal vi vettu;) det blir nok kjekt i danmark;) skal håper på fint vær for dokkar;)

Skrevet

Åååååååååååååååååå sååååååååååå deilig, Riktig god tur =0) kose dere masssssssse =0)

Skrevet

god tur!

vi reiser neste uke!!! gleder oss masse =)

Gjest Nydelige Christina+spire!
Skrevet

så deilig:-)

god tur!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...