SokkeLaila Skrevet 28. juni 2008 #1 Skrevet 28. juni 2008 Her i gården valgte vi bort både dåp og navndag, men velger å ha en 'heidundrende' 1-årsdag istedet! Inviterer ca 25-30 voksne og 10-12 barn i alderen 0-3 år -inviterer kun familie, da.. Blir stort nok lell! Får tak i et stort lokale, verdens største pølsekjele, en haug med kaker.. og? Sliter litt med 'og'.. Tenkte å rulle ut store papirruller på gulvet og legge ut fargestifter sånn at de eldste barna kan kose seg litt der.. Lekematte til den yngste garden -med ulike leker og aktiviteter på.. Slenger på et fat med snitter for å behage den eldre garden også, tenker jeg! Men.. aktiviteter for de små..? Dersom været tillater det, kan vi jo gå ut på 'oppdagelsesferd' (forventer å få låne et lokale som tyskerne bygde under 2. verdenskrig -nok av bunkere og spennende løpegraver!) -men hvordan i all verden tilfredsstille en 'haug unger' i 3 lange timer uten at det betyr kronisk aktivering fra en voksen..?
SokkeLaila Skrevet 28. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. juni 2008 ..men det er jo helt sant; jeg hadde ikke tenkt på bursdagssang og kronelaging engang! Jaggu konstrutivt -kem sku tru?
SokkeLaila Skrevet 29. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 29. juni 2008 ..tar meg den friheten og dytter litt! Jeg aner virkelig ikke hva 2-3åringer kan aktiviseres med..! :S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå