Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva nå? Var kjempe fornøyd med de i mange mange mnd. Men nå er jeg begynt å blø og blø...stopper liksom ikke. Noe forslag til hva jeg kan begynne med? Ferdig å amme foresten.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde det på akkurat samme måte som deg. Var kjempefornøyd, og hadde kun 1 blødning i løpet av 6 mndr på Cerazette. Så plutselig begynte jeg å blø. og det holdt på konstant i 7 uker. Da slutta jeg, og blødningen stoppa etter 2 dager.

Nå har jeg begynt på de samme p-pillene som jeg brukte før svangerskapet, Synfase. Var veldig fornøyd med de da, så regner med at jeg blir det nå også. Det er vel de pillene som gir minst bivirkninger -jeg hadde ingen sist jeg gikk på de.

Skrevet

ambefaler kobberspiral,, helt hormonfri og like sikker som pilla..

Skrevet

Men ang carasette.. begynnte på dei pillane etter fødsel,og før jeg hadde fått min første menstrasjon.. brukte dei i 1 1/2mnd så slutta jeg og det er over en mnd siden,å har ennå ikke fått mens?? noen som har opplevd det samme??

Skrevet

<3emilie og Linnea<3, jeg sluttet på cerazett for 1mnd siden, og førstes i dag fikk jeg mensen. 10 1/2mnd etter fødselen, og nesten 2 mnd siden jeg sluttet og amme.. Hadde ikke noen blødninger mens jeg gikk på pillene.

Nå skal jeg høre med legen om jeg kan begynne på de pillene jeg brukte før jeg ble gravid, siden jeg har sluttet og amme. Har ikke begynt på noe enda.

Skrevet

Jeg anbefaler p-ringen. Jeg brukte den tidligere og var veldig fornøyd, veldig lite stress. Mindre hormoner enn i vanlige piller også.

Skrevet

¨vi har kjøpt ladycomp på nettet (helt ny og ubrukt) Satser på at den gjør susen! Har prøvd masse p-pille merker, p-ring, p-innplant etc.Ikke noe som virker tilfredstillende på meg. Blir så mye styr med de hormonene i kroppen. Nå krysser jeg fingre for at ladykomp gjør nytten! Værtfall lest mye positivt om den. Sparte nestebn 2000 kr ved å kjøpe den på nett fra utlandet kontra norsk nettbutikk:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...