Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

skal opp klokken 7 imorgen tidlig, men plutselig fant jeg ut at jeg hadde lyst til å prøve meg på å lage blogg...

ikke god i nøtta vettu...

og så har jeg fiksa sånn at pc er koblet opp mot tv´n, så jeg har 37" pc skjerm... hehe... digg...

litt hekta på pc´n når gubben er på jobb ja...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

haha, i know, er et lite nøtteskall her også! blogger til langt på natt jo... fritidsproblemer! hihi, kjeder meg med å se på tv, og mini sover, så what to do når typen er og fester fra seg?? kan jeg se på bloggen din da?

Skrevet

FødtMedEnPilleiPanna{15.01.07}

du har PM.

Har ikke kommet så langt enda da, så tips mottas med takk

Skrevet

hehe...jeg har og laga meg blogg i kveld,derfor har jeg ikke fått lagt meg enda,men nå skal jeg gå....

Skrevet

Syns den så bra ut jeg :) Jeg er ikke den rette til å gi noen tips, skulle vel heller hatt tips selv, er så ny på detta! Men jeg syns den var oversiktlig og fin på det som var der ihvertfall :)

Skrevet

hehe, takk, men måtte jo titte på din også da, og det første bildet var sinnsykt fint :)

har ikke sitti med den i mer en 40 minutter nå da, så litt er det jo, men blir nok kanskje hekta etterhvert ja. men nå er det senga, hvis jeg klarer å rive meg løs. Kanskje jeg får to timer søvn før junior våkner og skal ha mat/smokk eller kos... hehe :)

Skrevet

Tusen takk for det :)

Hehe, jeg burde også ha lagt meg.. men har det med å sitte oppe å vente til mannen kommer.

Skrevet

Ja, herregud... Nå lokka dere også meg til å begynne å blogge, og her sitter jeg enda. Haha... Bra at samboer våkner med snuppa, det har han lova meg :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...