fjollefrua Skrevet 28. juni 2008 #1 Skrevet 28. juni 2008 skal opp klokken 7 imorgen tidlig, men plutselig fant jeg ut at jeg hadde lyst til å prøve meg på å lage blogg... ikke god i nøtta vettu... og så har jeg fiksa sånn at pc er koblet opp mot tv´n, så jeg har 37" pc skjerm... hehe... digg... litt hekta på pc´n når gubben er på jobb ja...
Gjest Skrevet 28. juni 2008 #2 Skrevet 28. juni 2008 haha, i know, er et lite nøtteskall her også! blogger til langt på natt jo... fritidsproblemer! hihi, kjeder meg med å se på tv, og mini sover, så what to do når typen er og fester fra seg?? kan jeg se på bloggen din da?
fjollefrua Skrevet 28. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. juni 2008 FødtMedEnPilleiPanna{15.01.07} du har PM. Har ikke kommet så langt enda da, så tips mottas med takk
* 5 om dagen * Skrevet 28. juni 2008 #4 Skrevet 28. juni 2008 hehe...jeg har og laga meg blogg i kveld,derfor har jeg ikke fått lagt meg enda,men nå skal jeg gå....
Gjest Skrevet 28. juni 2008 #5 Skrevet 28. juni 2008 Syns den så bra ut jeg Jeg er ikke den rette til å gi noen tips, skulle vel heller hatt tips selv, er så ny på detta! Men jeg syns den var oversiktlig og fin på det som var der ihvertfall
fjollefrua Skrevet 28. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 28. juni 2008 hehe, takk, men måtte jo titte på din også da, og det første bildet var sinnsykt fint har ikke sitti med den i mer en 40 minutter nå da, så litt er det jo, men blir nok kanskje hekta etterhvert ja. men nå er det senga, hvis jeg klarer å rive meg løs. Kanskje jeg får to timer søvn før junior våkner og skal ha mat/smokk eller kos... hehe
Gjest Skrevet 28. juni 2008 #7 Skrevet 28. juni 2008 Tusen takk for det Hehe, jeg burde også ha lagt meg.. men har det med å sitte oppe å vente til mannen kommer.
Kjukka Skrevet 29. juni 2008 #8 Skrevet 29. juni 2008 Ja, herregud... Nå lokka dere også meg til å begynne å blogge, og her sitter jeg enda. Haha... Bra at samboer våkner med snuppa, det har han lova meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå