Gå til innhold

Ammemadrass! noen med tips og erfaring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi vurderer å kjøpe en ammemadrass, men det er litt vanskelig å finne en som ikke koster skjorta..... Dry Products selger, men den koster jo 600-700kr, noe jeg syns er litt mye. Jeg så en i sverige til 450kr og angrer veldig på at jeg ikke kjøpte den:(

Er det noen som vet hvor det selges i norge? Har også lurt på om det kan funke å bare ta en stellemadrass og ta laken rundt, noen som har gjort det med suksess?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har desverre ikke erfaring ennå :)

Men fikk madrassen fra dry products for noen uker siden, den ser kjempepraktisk ut, at man kan vaske den på 60 grader mtp gulp evt lekkasje osv, å disse kantene til å brette ned og opp virker supre, noe som ikke er på evt stellemadrass. Den koster litt ja, men jeg valgte å kjøpe den pga sparer litt penger på å pusse opp voggen etter meg, fått stellebord i gave.

lykke til uansett :)

Skrevet

den til dry products virker kjempefin, så blir vel den hvis jeg ikke finner noe annet.

Enfant Terrible selger en kjempe søt og fin en, men den koster 1500kr!!!!! sykt altså

Skrevet

Du får iallefall kjøpt Dry sin på Babyshop.

Synes vel egentlig ikke at den fungerte så godt til det den var ment til, men det var likevel ett av mine bedre kjøp. Brukte den i sprinkelsengen de første måneden, sånn at den ikke virket så stor. I tillegg så brukte jeg den som reiseseng. Det var kjempepraktisk. Liten og lett å ta med, bare å legge den i en seng, på noen tepper el, og så fikk hun sove i samme seng uansett om hun var hjemme eller borte.

Skrevet

Fant endelig ut hva det mest brukte betegnelse på ammemadrass var på engelsk og på ebay er det kjempemasse til en veldig billig pæng..... så tror jeg nå bestiller en baby co-sleeper/snuggle nest baby på nett til ca 200kr:)

tusen takk for tips:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...