Gjest Skrevet 28. juni 2008 #1 Skrevet 28. juni 2008 Nå er jeg gått 1 uke ca over IKM og fikk helt uten videre litt blødninger i dag, ikke mye.. Hmm.. Jeg er nok ikke gravid da? Får se hvor mye jeg blør og hvor lenge.. Hadde litt magesmerter i sted, men gikk over veldig fort.. Alle andre ganger jeg hatt mensen har jeg hatt skikkelig smerter og opplåst mage, men men.. Får vel bare prøve igjen neste mnd :-)
Gjest Tina-Mari Skrevet 29. juni 2008 #2 Skrevet 29. juni 2008 Uff, ja det er trist når man har bedt tanta ryke å reise!! Å så kommer hu 1 uke på overtid.. Kanskje det bare er festnings smerter/blødning? Håper det hvertfall da! Jeg har ikm 1 juli, og i går fikk jeg skikkelige tak i magen...trodde jeg skulle svime av! Det var kun 3 tak...men jeg ble så utslitt at jeg sovnet.. I dag kjenner jeg mensenmagen er her...bare 2 dager til tanta er her da.. Kjedelig med sånn er det.. Lurer på hva de takene i magen i går var...aldrig hatt det sånn før..trodde jeg hadde drømt men mannen min bekreftet det i dag tidlig. Merkelig..
Gjest Skrevet 29. juni 2008 #3 Skrevet 29. juni 2008 Ja det er leit, men sånn er det bare :-) Får bare prøve igjen.. Jeg hadde kraftige smerter i dag, så er nok ikke festnings smerter el blødning tror det rett og slett er den dumme teite mensen.. Hehe! Lykke til med deg da ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå