Gå til innhold

Jeg er så lei meg......, lagt ut for anonym

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så lei meg nå :( Sover borte i natt :(

NYTT 23:45 28.06.2008

Kall det dramatisering værsegod..

Forloveden min vil gifte seg men ser ikke poenge i det (det skjønner jeg på en måte).. Han vil ikke høre noe som helst om bryllup.. Han syns det er et helvete å prate om det (ordrett fra hans munn!).. Jeg sa hva er vitsen med å være forlovet når du ikke vil gifte deg med meg? Han svarte nei det vet jeg ikke.. Og da sa jeg " jeg har ikke på meg forlovelses ringen min, og dem kommer jeg heller ikke til å ta på meg for vi kan heller bare være kjærester og samboere, så om du tar av deg forlovelses ringen eller har den på driter jeg i, men vi er iallefall ikke forlovet".. Da sa han "hvorfor er du så muggen nå?" Da svarte jeg "fordi du er sånn du er".. Og da reiser han seg opp og sier "Ja hvorfor bor du i MITT hus da, hvis du syns jeg er så jævlig?!?" Og da begynte jeg å grine og sa ingenting.. Han fortsatte "Du må alltid ha oppmerksomhet hele tiden!!!" Og da sa jeg "jeg sover hos mamma i kveld, jeg kommer i morgen..." Og nå sitter jeg hos mamma og han har ikke ringt en gang.. :(

Blir bare så lei meg for jeg vil at han skal iallefall late som om han bryr seg om bryllupet.. Jeg tror jeg skal hjem igjen i dag, bare venter litt til han har sovnet..

Men syns dere jeg lager en stor scene av ingenting? Eller har jeg litt rett til å være lei meg?

Kan noen legge dette ut på skravle til meg vær så snill ?

Takk på forhånd..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oi,trodde ikke noen la denne ut jeg...men nå er det 2 av den da :-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...