tea22 Skrevet 28. juni 2008 #1 Skrevet 28. juni 2008 eg vet ikke ka eg skal gjøre... fikk vite for ett par dager siden at han eg holder på me/typen ( vet ikke ka eg skal kalle oss ) har kost seg me en annen jente for ett par mnd siden å hun e nå gravid.. han fyren her e ikke faren til barnet... ka man skal gjøre i en sånn situasjon? e veldig glad i han, han var lissom den eg stolte mest på... så nå sitter eg her høygravid å alene... ikke meningen å klage men vet bare ikke ka eg skal gjøre... Håper noen her kan gi meg noen råd...
maria isabell Skrevet 28. juni 2008 #2 Skrevet 28. juni 2008 din kjære har vert utro,men han er ikke faren til ditt barn og nå er elskerinna hans gravid...huff, ikke noe gøy:) ta tiden til hjelp og konsentrer deg om babyen i magen:) dette var dårlig tidspungt å bli såret på siden du er i 3 trim og snart skal føde...har du en god vennine å prate med?
AK, mamma til Aurora. :) Skrevet 28. juni 2008 #3 Skrevet 28. juni 2008 Barnefar dro i uke 12 her.. legen min sa jeg ikke måtte bure meg inne, men være sammen med noen, så jeg bodde omtrent med ei venninne den første uka, viktig å ha noen å støtte seg til. Videre har jeg gått til tettere oppfølging/samtaler med jordmor, hun har også vært til stooor støtte. Det viktigste er jo barnet i magen, og det blir jo påvirket av mor... Det er ikke enkelt når man blir såret, men du må skåne deg selv og barnet, håper du kommer over han fort.. Så det beste rådet jeg kan gi er å søke støtte! Lykke til, sender deg og den lille mange gode tanker! gonatta
tea22 Skrevet 28. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 28. juni 2008 e d eg ikke har, har bare kompiser, har vært så uheldig me de gamle venninnene mine så... attpåtil har nim kjære reist på ferie nå også, kan ikke si d hjelper på... takk for svar:)
Ausgustbarn Skrevet 29. juni 2008 #5 Skrevet 29. juni 2008 Beklager å si det, men... Høres ikke ut som du burde satse lykken din på at denne mannen skal stille så mye opp, kanskje har du noen andre? Foreldre, søsken? Tante? Kanskje en kamrat som det er lett å snakke med? Du burde jo ha en fødselshjelper også. Hvis du ikke har NOEN som stiller opp, må du si fra til lege/jordmor nå som fødsel nærmer seg. Alle trenger noen, spesielt i en så sårbar situasjon. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå