Gå til innhold

Uff :(


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fikk nettopp vite at mamma og stefaren min kansje skal gå fra hverandre..

Jeg er fra tidligere forhold, men stefaren min har vert "pappan" min siden jeg var ett år...

Sammen har de halvsøstrene mine på 9 og 13 år..

Egentli så er han en drittsekk mot mamma... eller kaller henne feit på"tull".. hun skulle reise til london med ei venninne og så ble han sur og lurte på om hun mente hun fortjente det....

Hun har hatt en episode med sånn angs eller depresjon, men kom seg bra fra dette, men da mente han at hun bare tenkte på seg selv.. masse andre ting også som liksom trykker henne ned...

Hun er kjempe sosial, mens han er stikkmotsatt og "skremmer" alle vennene bort, så de liksom bare sitter de to der i stua....

 

Hun er en fantastisk dame og vet hun kan få bedre.. hun passer liksom med en skikkelig mann... eks som driver bisniss og liker folk og reiser... ikke en slask som sitter å klør seg i ræva og fiser å raper om en annen mens han ser fotball.....

 

Men de har vert sammen i snart 20år nå og det er liksom ikke bare bare.....

Jeg vet ikke hvor jeg skal stille meg henne.... trenger mamma meg eller trenger hun meg til å "passe" på søstrene mine....

 

Jeg er bare så frustrert :(

Måtte bare få det ut....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

huff da.. dette var litt av en situasjon!

vil bare sende deg noen støttende tanker... håper ting ser bedre ut/lysere ut i morgen! Høres jo også ut som om dette kan være en god ting for moren din? bare vær der for henne du, det du kan og orker iallefall:)

 

Lykke til!

og ha en riktig god natt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...