Gå til innhold

Hjelp meg da, se under please

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler meg kvalm til tider og vil kaste opp. Pluss disse mensensmertene kommer tidvis men kan også være tilstede hele tiden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

og hva skal du ha hjelp til?.. Er ikke så mye vi kan gjøre er jeg redd... Alt det du nevner har jeg og hatt..uten at det er noe galt.. men jeg vil anbefale deg å ringe føden for en sjekk.. Heller en gang for my enn for lite.. Sikkert i orden.. men ring for en sjekk du:) Ikke værdt å bekymre seg.. Så kanksje de sier at du kan ta noe smertestillende/kvalmestillende i d minste..

klem og lykke til

Skrevet

Ja du kan så si :) Vi får se hva som skjer. Hadde 2 cm skjededel forrige søndag. Kanskje det kun er modning men slitsomt, samtdiig som det er kjekt å føle at kroppen jobber mot den store jobben den skal igjennom snart...

Skrevet

Ikke vent med å ringe om du er bekymra ihvertfall... Og ikke gå lenge med menssmerter før du ringer!

Skrevet

Har allerede gått med de lenge. Vanskelig å si hva det kan være...

Skrevet

da foreslår jeg at du ringer... jeg skal ikke si at menssmerter i svangerskapet er normalt eller unormalt..men hadde JEG hatt d en stund hadde jeg ringt...

Skrevet

Ok, hva menes med regelmessige rier? Har hatt kynnere som har kommet siden over tolv med i alle fall over 10 minutters forskjell, noen nå siste minutter som har kommet under...?

Skrevet

Prøver å legge meg igjen jeg.

Skrevet

mener du at du har rier da? virker som om du håper så sterkt på fødsel snart at du leter etter nye tegn hver dag å tror fødselen er i gang. du har jo flere slike innlegg for dagen..Ikke for å være frekk men har bare lagt grådig merke til det.. var du ikke på føden i natt for å sjekke om du lakk fostervann? å nå har du rier? osv...

Skrevet

Signerer millie+bebi*OVERTID* på denne jeg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...