Gå til innhold

vanlig at ettåringer...

Anbefalte innlegg

Skrevet

prøver å ta på seg solbriller, hatt og sko selv? Jeg har aldri tenkt at jenta mi er noe geni, og tror det fortsatt ikke, men ble bare litt paff da jeg la merke til dette.. Når oppdaget dere at barna begynte å gjøre slike ting?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Joda, sånn var det her også :) Tidlig altså! Men sikkert vanlig siden vi er to her, jeg ener ikke, er førstegangs ;)

Skrevet

Høres vanlig ut det! Min gjør også det! Skal ta på sko, lue, body, jakke, osv selv!!! hehe.... får det jo så klart ikke til, men men.... er jo så søtt når de prøver så iherdig å få på seg en sko!!!!

Skrevet

Han har begynt med det, men får det selvfølgelig ikke helt til. :)

Han er 1 år og 1 mnd.

Skrevet

Hehe, høres kjent ut. De er jo så morsomt og skjønne når de gjør det. A. pleier å sitte i gangen for seg selv, og prøver sko og div. når jeg kommer og ser hva han holder på med, blir han så stolt. Det lyser av hele gutten, og smiler fra øre til øre=)

Ellers har han oppdaget søppelbøtten, river ut brukte bleier, kaster dem rundt seg, og finner nye ubrukte bleier å kaster dem i søppelet...

Haha, men det er ikke alltid like morro.....

Skrevet

det gjør mi jente også.

som de andre skriver her: så søt når hun prøver :)

Skrevet

ja snuppa mi har drivi med det siden hun var rundt 11 måneder.. er 15 måneder nå da... så skal hun alltid prøve skoa mine å sånn. hehe. prøver å få på buksa sjøl å..

Skrevet

Ja, gutten vår har holdt på med dette en stund han og :) (13 mnd)

AV går bra, men PÅ er ikke like lett :)

Glidelås og seler er en spennende utfordring!

Skrevet

vil tro det er normalt. jenta mi er 16mndr,og nå klarer hun nesten å ta på seg bukse og genser selv,hun begynte for flere måneder å skulle kle på seg alt selv:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...