Gå til innhold

Angel eyes

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelp meg noen. Satt å så film i kveld, men som vanlig er for tiden klarer jeg aldri å holde meg våken gjennom hele filmen. Såååååå irriterende!!! Hva skjer til slutt i denne filmen???? Angel eyes med Jennifer Lopez.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe

Kommer jo ann på hvor langt du så da;)

Steve (var vell det han egentlig het?) Var på graven til konen og sønnen, snakket med de, om hvor glad han var i de osv... Så snakket han med hun damen, husker ikke navnet nå!

Sa han elsket henne og fortalte han hadde vert på graven. Så kjørte de avgårde....

HAN kjørte:D

Skrevet

Jeg må visst ha mer enn det :)

Jeg så til det var igjen ca 45 min tror jeg. Hva hadde skjedd med han? Hvorfor var han så hemmelighetsfull?

Skrevet

skjedde en del i siste del av den filmen da.. Ganske fin film også, du burde låne/leie den og få sett det selv egentlig.. typisk sånn film der alt nøstes opp og føres tilbake til det du så i starten osv...

kos deg med den;)

Skrevet

Fikk du med deg het på begynnelsen? Da hun hjalp noen i den bil ulykken? Det var han... konen og sønnen døde i denne ulykken, etter dette hadde han fortrengt hele greia.

Etterhvert fant hun ut hvem han var, og tok dette opp med han. Ville ha han med til kirkegården. da ble han jo sur, og gikk, men kom etterhvert tillbake... etter et besøk der alene:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...