Fru HottenTott♥♥ Skrevet 28. juni 2008 #1 Skrevet 28. juni 2008 Jeg lærte med å like en type cognac for to uker siden. Men er bare den ene jeg liker. Min kjære ha lenge prøvd å lære med å like det, men aldri falt i smak før jeg smakte De Luze. Så trenger forslag til noen som er ganske lik i smak - for å variere litt..
HopsiDeisy Skrevet 28. juni 2008 #2 Skrevet 28. juni 2008 Åh jeg liker bare (nesten!) Braastad! Liker ikke den du nevner!
Cat.68 Skrevet 28. juni 2008 #3 Skrevet 28. juni 2008 Jeg elsker Cognac. Hvis du noengang kommer over til Sverige så kjøp monopol cognac, den er kjempegod. Ellers er det vanskelig å anbefale for jeg liker de aller fleste jeg.
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 28. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 28. juni 2008 Bor i trøndelag, ikke langt fra svenske grensen - så skal prøve å huske den neste gang vi er over en tur.. ) er litt kjekt å endelig ha lært å like cognac.. Godt etter en god middag, hvor man blir litt for mett. Og godt ellers også, selv om jeg ikke ha drukket det masse...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå