Gå til innhold

Tilbake til start -igjen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så ble det konstatert exu i uke 7 :-( Utrolig skuffelse. Spesielt siden jeg hadde MA i uke 10 i mars. Nå vet jeg knapt om jeg tør prøve mer. Sannsynligheten for ny exu har jo også økt, siden egglederen ikke ble fjernet. Syns jeg har vært mer eller mindre gravid hele 2008 men til ingen nytte. Har regnet på dager og testet i vildens sky. Nå blir jeg dårlig bare av tanken på å begynne med dette igjen.. Lei meg.

Beklager at jeg klager og legger ut om mine nedturer. Bare så godt å få det ned i tastaturet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uff, så uheldig du har vært, vennen. Har selv opplevd exu og d er ikke noe gøy:(

du må bare ta tiden til hjelp og slappe av, ta dere en ferie du og samboeren:) Dere kan jo legge prøvinga på hylla ei ri, men likevel kose dere,kanskje den sitter på rett sted og i 9mnd neste gang :) når en mist venter d,så skjer d noe :)

stoor klem :)

Skrevet

Huff, det var trist å høre.

Selvfølgelig er det lov å klage!!! Er jo derfor vi er her...:-)

Tror både du og kroppen har godt av å slappe av litt nå, komme sterkere tilbake når du ikke får avsmak av denne prøvingen....Det er egentlig fint at det heter "prøving", for vi går jammen gjennom en del "prøvelser"...:-)

Lykke til, så skal du se at alle gode ting er 3...:-)

Skrevet

trist å høre:'(

men sorry at eg spør men hva er exu?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...