Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen med lignende erfaringer? Sluttet på Cerazette i mars, fikk umiddelbart blødning. Deretter mens i april (etter 28 dager), mai (etter 30 dager) og nå i juni etter 34 dager...!? Er dette normalt? Hadde brukt Cerazette i 4-5 mnd da jeg sluttet i mars. Har et barn på 9 mndr, så strengt tatt har vel ikke kroppen kommet i gjenge etter fødsel. Noen som vet hvordan jeg kan beregne EL med en slik rotete syklus?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man kan bruke mange måneder på å få en stabil syklus etter bruk av hormonell prevensjon eller etter fødsel.

Jeg brukte 6 mnd etter forrige type hormonell prevensjon og nå er den noenlunde stabil med 29 og 30 dager (og ikke 38 og 42 og slik som før).

Tror du for å beregne el/treffe bør:

-teste etter el

-ta sjansen og bare ha sex annehver dag til mensen kommer

:D lykke til.

Skrevet

Trodde det skulle klaffe med en gang, jeg. Slik som det gjorde med førstemann. Jeg sa til sambo at "spiren satt nesten før vi hadde kommet ordentlig i gang med å bygge redet", han svarte "jeg hadde ikke fått lagt to pinner i kors, engang!" Ha ha ha. Vel, må vel smøre oss med tålmodighet denne gangen. Og det haster jo ikke, så lenge Lillemann er bare 9 mndr. Men hadde håpet på to tette:)

Til dine forslag:

1. Gidder ikke...

2. Tror sambo er veldig med på den!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...