M-Tos Skrevet 28. juni 2008 #1 Skrevet 28. juni 2008 Noen med lignende erfaringer? Sluttet på Cerazette i mars, fikk umiddelbart blødning. Deretter mens i april (etter 28 dager), mai (etter 30 dager) og nå i juni etter 34 dager...!? Er dette normalt? Hadde brukt Cerazette i 4-5 mnd da jeg sluttet i mars. Har et barn på 9 mndr, så strengt tatt har vel ikke kroppen kommet i gjenge etter fødsel. Noen som vet hvordan jeg kan beregne EL med en slik rotete syklus?
meg & to små vampyrer Skrevet 29. juni 2008 #2 Skrevet 29. juni 2008 Man kan bruke mange måneder på å få en stabil syklus etter bruk av hormonell prevensjon eller etter fødsel. Jeg brukte 6 mnd etter forrige type hormonell prevensjon og nå er den noenlunde stabil med 29 og 30 dager (og ikke 38 og 42 og slik som før). Tror du for å beregne el/treffe bør: -teste etter el -ta sjansen og bare ha sex annehver dag til mensen kommer lykke til.
M-Tos Skrevet 29. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. juni 2008 Trodde det skulle klaffe med en gang, jeg. Slik som det gjorde med førstemann. Jeg sa til sambo at "spiren satt nesten før vi hadde kommet ordentlig i gang med å bygge redet", han svarte "jeg hadde ikke fått lagt to pinner i kors, engang!" Ha ha ha. Vel, må vel smøre oss med tålmodighet denne gangen. Og det haster jo ikke, så lenge Lillemann er bare 9 mndr. Men hadde håpet på to tette:) Til dine forslag: 1. Gidder ikke... 2. Tror sambo er veldig med på den!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå