Gå til innhold

Halloooooo!!!

Vikinghuldra ♂04♂10♀13

Anbefalte innlegg

Skrevet

Innom og hilser på jeg bare, er lenge siden jeg har vært her :)

Alt bra med dere, gamle rompeslitere?? :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heiiiii

deg er det lenge siden jeg har sett:-)) koselig å se at du titter innom da...her er vel alt som det pleier ville jeg tro, fått nytt forum da, anonymforum...hehe..ellers er det ikke så veldig mye nytt...

åssen går det med deg da?

Skrevet

Haha, ja, flira litt da jeg så det hehe :D

Joda, jeg har det bra! Håper på litt mer sommer da... Nettopp kommet hjem etter 2 uker i Spania, og vil bare tilbake, ikke noe særlig å komme tilbake til Norge egentlig. Bortsett fra å komme hjem til Adrian da :)

Skrevet

Å neeeeeei!!!! Glemte du at de perfekte mødrene her inne kommer til å klikke når de ser at du har vært borte fra Adrian i to uker???? Mentale skader for livet får han nå, asså.... Også helt til Spania da??? Hadde du ennå campet edru i hagen i tilfelle emergency så hadde det vært greit, lizzom;-p

Skrevet

Oi, sårri!

Men, jeg var edru! Alle 15 dagene! :-)

Skrevet

Jepp!!

Jeg fant livet mitt og forsvant herfra! :P

Men siden jeg har vært her så mye, så må jeg jo inn og hilse på :)

Skrevet

Nei guri, der kan du se! Deg husker jeg fra bim.. du husker sikkert ikke meg, men jeg husker godt nicket ditt:o) hehe

Skrevet

Så hyggelig at du stakk innom!! Jeg er ikke her så mye selv, det har jeg jo ikke tid til :-)

Håper du har det bra!!!!!

Skrevet

Oi, det er jo over nesten 4 år siden jeg var på bim! Har vært endel på db og, men ikke det siste året ++... Ble litt lei hele forum-greia, og litt vel mye kjærring-krangel hehe.

Skrevet
:) Jeg har det veldig bra, takk. Håper alt er bra med deg også ;)
Skrevet

Ja, takk - alt er bra. Familien er på ferie, så her er det stille - sånn er det når mor må jobbe, mens de andre koser stumpen av seg :-)

Skrevet

så lenge siden.. hmm kanskje det er her jeg har deg fra da. Skal sies at jeg hadde et annet nick den gang. Og jeg var vel der rundt 2004 tror jeg..

Skrevet

Rumpeslitere.. ehm..

Husker deg.. Som lagde litt liv og røre..

Skrevet
;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...