Anonym bruker Skrevet 28. juni 2008 #1 Skrevet 28. juni 2008 Er i uke 25, men har fortsatt ikke klart å slutte med røyken. Røyker ikke så mye, og hender det er dager jeg ikke røyker i det hele tatt. Men hvorfor blir jeg så trøtt og tåkete i hodet når jeg ikke røyker i det hele tatt en dag? Blir ikke sånn de dagene jeg tar en røyk på morgenen, og noen til i løpet av dagen. Trodde det skulle bli motsatt, at man blir mer trøtt og avslappet når man røyker.. Er bare litt irriterende. Hadde det ikke vært for det, ville det ikke vært noe problem å sluttet tror jeg, men det er ubehagelig å føle seg så sløv..
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2008 #2 Skrevet 28. juni 2008 Nå vet jeg ikke om dette er et sånt tulle innlegg, men alle vet jo at røyken får pulsen din til å stige osv...kanskje det har noe med det å gjøre. Men hva gjør vel det å føle seg litt sløv, så lenge barnet blir skånet for den røyken!!!!
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 28. juni 2008 #3 Skrevet 28. juni 2008 Du blir nok sløv pga røykesuget også.. Men prøv å gå turer, tenk litt mer sunn mat og slikt, så blir røykeslutten myyyye lettere. Da jeg skulle slutte å røyke gikk jeg mye tur, og fikk masse energi slik. Da følte jeg at røykeslutten ble noe positivt og ikke bare vanskelig. Og jeg sluttet før jeg ble gravid, så jeg hadde ikke en baby i magen til å motivere meg engang. Dersom du klarer å gå en dag uten å røyke, så sitter nok røykeavhengigheten din mer psykisk enn fysisk. Men lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå