fjolla Skrevet 28. juni 2008 #1 Skrevet 28. juni 2008 Har IKM på mandag eller tirsdag. Fordi jeg skulle på festligheter i dag hvor det ville være naturlig å drikke et par glass vin måtte jeg teste meg (selv om jeg egentlig hadde mest lyst til å vente med testingen denne gangen for ikke blir skuffet) Testet med vanlig CB i går, den var negativ. Vel vel tenkte jeg, men kjøpte likevel en digital CB i går, for sikkerhetsskyld. Tok den på morningen i dag, og JA.... jeg er gravid Ble naturligvis kjempeglad. Sender masse babystøv til andre som skal teste til uken, masse lykke til
Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 28. juni 2008 #2 Skrevet 28. juni 2008 Gratulerer så mye:) Lykke til hatt noen symptomer?
bomsa Skrevet 28. juni 2008 #3 Skrevet 28. juni 2008 Gratulerer så mye...:-) Hva med deg da ire? Har du testet?
fjolla Skrevet 28. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 28. juni 2008 Nei, har ikke hatt noen symptomer. Kanskje litt svimmel av og til?? Hadde få symptomer og lett svangerskap forrige gang også, så krysser fingrene for at det skjer denne gangen også
Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 28. juni 2008 #5 Skrevet 28. juni 2008 hehe, tør ikke teste:P men ikm igår og ingen tegn til TR, ikke engang spotting. TR har pleid i alle år å komme på dagen, men ikke denne gangen,gitt...
me84 Skrevet 29. juni 2008 #6 Skrevet 29. juni 2008 Gratulerer:) jeg testet positvt i dag!!! prøvd lenge??
fjolla Skrevet 29. juni 2008 Forfatter #9 Skrevet 29. juni 2008 ME84: Tusen takk. Nei, har ikke prøvd lenge. Dette er 2PP så jeg er heldig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå