Gjest Nydelige Christina+spire! Skrevet 28. juni 2008 #1 Skrevet 28. juni 2008 Eller blir det for mye A`er liksom...??? Saken er den at om vi for en gutt da så vil vi kalle han opp etter pappaen (B... Andre`), men vi liker Adrian også... Var det ett rart dobbeltnavn? Jeg klarer ikke finne ut av det...har ikke spurt samboer heller, han er på jobb i utlandet.
Shabby Cheap Chic Skrevet 28. juni 2008 #4 Skrevet 28. juni 2008 Jeg syns ikke det var noe fint, men jeg er generelt ikke noe fan av dobbeltnavn..
Gjest Skrevet 28. juni 2008 #5 Skrevet 28. juni 2008 Jeg synes ikke det var så pent, nei. Litt smør på flesk. Andrè liker jeg heller ikke så godt som mellomnavn, føler at mange bare "slenger" det på nettopp fordi det kan slenges på alle fornavn, omtrent.. Men jeg ville brukt Adrian fremfor Andrè. Adrian kan jo sies å være en oppkalling etter det navnet, uansett?
Gjest Nydelige Christina+spire! Skrevet 28. juni 2008 #7 Skrevet 28. juni 2008 Tenkte først på Marcus Andre`..men er drittlei Marcus navnet... Synes Andre` litt kjedelig alene... Nei, blir nok en navneløs gutt isåfall...har faktisk aldri funnet ett eneste guttenavn jeg elsker!!:-/
Gjest Nydelige Christina+spire! Skrevet 28. juni 2008 #8 Skrevet 28. juni 2008 Samboer heter Andre` så vi slenger det ikke på:-) Men det er jo ingen fine guttenavn uansett....
Gjest Skrevet 28. juni 2008 #11 Skrevet 28. juni 2008 Skriver like gjerne noen fine navn jeg synes passer til Christina: Christina & Ferdinand Christina & Erlend Christina & Peter Christina & Mikkel ;-)
Gjest Skrevet 28. juni 2008 #12 Skrevet 28. juni 2008 Det ble et veldig tungt navn, men man venner seg jo sikkert til det
Desemberprins kom 20des :) Skrevet 29. juni 2008 #13 Skrevet 29. juni 2008 Hvorfor ikke? Alle sa at navnet til prinsessa vår var tungt,men skal du bruke begge hele tiden eller bare Adrian?Vi bruker bare det ene men har Andrea med siden gubben heter F Andre og så er hun oppkalt etter lillebror,pappa og oldemoren min:) Det er ikke lett med guttenavn,hva med Benjamin,Niklas,Nicolay, de kan du og kombinere med Andre
2 små orkaner Skrevet 29. juni 2008 #17 Skrevet 29. juni 2008 Bjørn André (kanskje det pappa'en heter?) Jarl André Kim André Alle navne på folk jeg kjenner....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå