Gå til innhold

Eh....Adrian Andre` går det??


Anbefalte innlegg

Gjest Nydelige Christina+spire!
Skrevet

Eller blir det for mye A`er liksom...???

Saken er den at om vi for en gutt da så vil vi kalle han opp etter pappaen (B... Andre`), men vi liker Adrian også...

 

Var det ett rart dobbeltnavn? Jeg klarer ikke finne ut av det...har ikke spurt samboer heller, han er på jobb i utlandet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg synes det ble rart...

Skrevet

Mye finere med bare Andre.........

Skrevet

Jeg syns ikke det var noe fint, men jeg er generelt ikke noe fan av dobbeltnavn..

Skrevet

Jeg synes ikke det var så pent, nei. Litt smør på flesk. Andrè liker jeg heller ikke så godt som mellomnavn, føler at mange bare "slenger" det på nettopp fordi det kan slenges på alle fornavn, omtrent..

 

Men jeg ville brukt Adrian fremfor Andrè. Adrian kan jo sies å være en oppkalling etter det navnet, uansett?

Skrevet

Smør på flesk.

Gjest Nydelige Christina+spire!
Skrevet

Tenkte først på Marcus Andre`..men er drittlei Marcus navnet...

Synes Andre` litt kjedelig alene...

Nei, blir nok en navneløs gutt isåfall...har faktisk aldri funnet ett eneste guttenavn jeg elsker!!:-/

Gjest Nydelige Christina+spire!
Skrevet

Samboer heter Andre` så vi slenger det ikke på:-)

Men det er jo ingen fine guttenavn uansett....

 

Skrevet

Alt for tungt å si...

 

Skrevet

Skriver like gjerne noen fine navn jeg synes passer til Christina:

 

Christina & Ferdinand

Christina & Erlend

Christina & Peter

Christina & Mikkel

 

;-)

Skrevet

Det ble et veldig tungt navn, men man venner seg jo sikkert til det ;)

Skrevet

Hvorfor ikke? Alle sa at navnet til prinsessa vår var tungt,men skal du bruke begge hele tiden eller bare Adrian?Vi bruker bare det ene men har Andrea med siden gubben heter F Andre og så er hun oppkalt etter lillebror,pappa og oldemoren min:)

 

Det er ikke lett med guttenavn,hva med Benjamin,Niklas,Nicolay, de kan du og kombinere med Andre

Skrevet

Bjørn André (kanskje det pappa'en heter?)

Jarl André

Kim André

 

Alle navne på folk jeg kjenner....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...