Gå til innhold

noen sykepleiere her?


ojoj, NÅ er det liv i leiren!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

lurer på noe, ang veneflon

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kan jeg sende pm kanskje?

Skrevet

søren, trassetrollet, fikk ikke til å sende deg pm, fant ikke den på profilen din?

Skrevet

ikke så veldig hemmelig, men har mest lyst å ta det over pm, elidamamma, men du har ikke profil...

Skrevet

hm? så rart? Har akkurat fått en pm fra blæh!

Skrevet

da har kanskje postkassa di blitt full? for den "linken" du kan trykke på inne på profilen som heter "send melding" var borte på profilen din?

Skrevet

Nei, jeg har ikke det. Du får se om du får "moet" deg opp til å skrive det her inne, om ikke håper jeg noen andre har profil så du får sar...

Skrevet

Jøsses.. Har sletta noen meldinger nå, så da skal det gå men.. Fikk akkurat en ny melding. to sek så kan jeg sende til deg så kan du svare

 

Skrevet

hehe, takk jeg vet... men var innlagt i uken nå, kom hjem igår, og tenkte jeg ville holde spørsmålet mitt litt "privat" siden det er potensielt ca 7000 stk som kan lese det...

Skrevet

Forstår deg godt. Ser ut som du får svar likevel, og det er jo bra:)

Skrevet

Regner med at du har fått svar på pm nå? Jeg har ikke fått noe svar fra deg så da regner jeg med at du fikk svar på det du lurte på ;)

 

Ha en fortsatt fortreffelig helg ;)

Skrevet

nei nei!!! jeg har sendt til dere begge:) ikke logg av!! go helg etterpå dere har lest:) hehe

Skrevet

håper dere er opptatt med å skrive svar nå:)) og at dere ikke tok kvelden

Skrevet

tusen takk for svaret trassetrollet!- lest og forstått ja:)

Skrevet

hehe! jo!!!! skal løpe inn på profilen å lese med en gang... har ventet på svaret ditt og!!!:)))))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...