ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 28. juni 2008 #1 Skrevet 28. juni 2008 lurer på noe, ang veneflon
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 28. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. juni 2008 kan jeg sende pm kanskje?
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 28. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 28. juni 2008 søren, trassetrollet, fikk ikke til å sende deg pm, fant ikke den på profilen din?
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 28. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 28. juni 2008 ikke så veldig hemmelig, men har mest lyst å ta det over pm, elidamamma, men du har ikke profil...
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 28. juni 2008 Forfatter #9 Skrevet 28. juni 2008 da har kanskje postkassa di blitt full? for den "linken" du kan trykke på inne på profilen som heter "send melding" var borte på profilen din?
Gjest Skrevet 28. juni 2008 #10 Skrevet 28. juni 2008 Nei, jeg har ikke det. Du får se om du får "moet" deg opp til å skrive det her inne, om ikke håper jeg noen andre har profil så du får sar...
Gjest Skrevet 28. juni 2008 #11 Skrevet 28. juni 2008 Jøsses.. Har sletta noen meldinger nå, så da skal det gå men.. Fikk akkurat en ny melding. to sek så kan jeg sende til deg så kan du svare
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 28. juni 2008 Forfatter #12 Skrevet 28. juni 2008 hehe, takk jeg vet... men var innlagt i uken nå, kom hjem igår, og tenkte jeg ville holde spørsmålet mitt litt "privat" siden det er potensielt ca 7000 stk som kan lese det...
Gjest Skrevet 28. juni 2008 #15 Skrevet 28. juni 2008 Forstår deg godt. Ser ut som du får svar likevel, og det er jo bra:)
Gjest Skrevet 28. juni 2008 #16 Skrevet 28. juni 2008 Regner med at du har fått svar på pm nå? Jeg har ikke fått noe svar fra deg så da regner jeg med at du fikk svar på det du lurte på Ha en fortsatt fortreffelig helg
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 28. juni 2008 Forfatter #18 Skrevet 28. juni 2008 nei nei!!! jeg har sendt til dere begge:) ikke logg av!! go helg etterpå dere har lest:) hehe
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 28. juni 2008 Forfatter #20 Skrevet 28. juni 2008 håper dere er opptatt med å skrive svar nå) og at dere ikke tok kvelden
Gjest Skrevet 28. juni 2008 #22 Skrevet 28. juni 2008 Håper du forstod svaret mitt NÅ tar jeg kvelden
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 28. juni 2008 Forfatter #23 Skrevet 28. juni 2008 tusen takk for svaret trassetrollet!- lest og forstått ja:)
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 28. juni 2008 Forfatter #25 Skrevet 28. juni 2008 hehe! jo!!!! skal løpe inn på profilen å lese med en gang... har ventet på svaret ditt og!!!))))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå