Gå til innhold

Hva er dine kjepphester.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror at noe av grunnen til alt pratet om dib-politi er at vi alle har våre kjepphester (og sammenlagt kan det bli ganske voldsomt). Noen er opptatt av bilsikring, noen av amming, noen av matportalen etc etc

Jeg tror det er ytterst få som er "perfekte" og følger boka på alle punkt, det er vel heller slik at vi velger oss ut våre greier, og konsentrerer oss om dem.

 

Hvilke kjepphester er det DU rir?

 

Jeg er opptatt av mat og tilsetningsstoffer, økologisk dyrkning og generelt sunt kosthold. Jeg er også glad i økologisk tøy, tøybleier og kluter (anti-våtserviett)

Jeg hiver meg også gjene inn på debatter om barneoppdragelse da dette er et tema som engasjerer.

Tema som ikke engasjerer meg er bilsetedebatter, ammedebatter, hva andre folk har til middag....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bra!

 

Kjepphester:

* Amming

* Kosthold (men mer i retning av faren for å bli fanatisk ikke er bra...;0)

* Oppdragelse - helt klart!

 

Bryr meg lite om...

* Middagstråder (Lager uansett det jeg vil..)

* Bilstol-debatter

 

 

 

 

Skrevet

bilsikring synes jeg er viktig, men orker ikke å diskutere det her inne... leser mest på andres diskusjoner, er ofte et stort antall innlegg i de debattene uansett;)

 

og så er jeg litt opptatt av alkoholbruk med barn til stede osv.

Skrevet

Kosthold, religionsfrihet (som i "gi nå en god faen i å prakke på mine unger din religion i offentlige institusjoner") og ikke-vold (som i "ørefik og knipsing er brutalt og inkompetent").

 

Barnevogner og bilseter er dørgende kjedelige.

Skrevet

Lære barna mine sosial kompetanse og humoristisk sans.

 

Ta vare på miljøet.

 

Toleranse for det som faller utenfor "normalen"

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...