Gå til innhold

Hvor mye kostet det dyreste plagget du har kjøpt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har deponert på en fantastisk lekker bluse til 1000,- , men har svart samvittighet............

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det tror jeg må være MissSixty-buksa jeg kjøpe meg som 17-åring faktisk *lol*..(Eller, mamma kjøpe da:P) Den kosta rundt 800 kr.

Skrevet

Kjøpte en nyyydelig, tidløs, lang festkjole for 6 år sia. Betalte 3000.- for den...

Skrevet

;-) har kjøpt noen dyre olabukser opp gjennom, til 1500 og sånn. tror jeg skal spandere på meg en ordentlig en når jeg har mistet de siste svangerskapskiloene også, som er bare 7 igjen!:-) kos deg med blusen om du har råd til den!:-)

Skrevet

tja, 1500,- for kåper og jakker(og sko ein gang, sancho-boots på 80-talet;))

Prøver å halde rimelig/billig klesbudsjett til vanlig.

vil du ha den, så unn deg det utan dårleg samvit:)

Skrevet

2200kr. Kjøpte meg kjole til bryllup for noen uker siden.

Planen var at jeg skal få brukt den i 3 bryllup som jeg vet om, og kanskje flere også, men nå ser det litt svart ut forbryllupet vi skal i i august siden jeg ikke har tatt med i beregningene å være gravid..hehehe.

ellers har jeg brukt rundt 700 på ei bukse.

Men bruker aldri så mye penger på enkeltplagg til vanlig, det har vi rett og slett ikke penger til for øyeblikket.

Skrevet

Fikk skreddersdd en kjole som jeg betalte ca 3000 for, fikk brukt den i et brullyp, før jeg ble gravid, nå har jeg ikke sjans å kmme oppi den..Har fått så enorme pupper!

Synd, den er nydelig.

Skrevet

4000 kroner for en jakke. 4500 for en brudekjole:)

Skrevet

Da holder vi bunaden utenom...det var nå dessuten en gave.

Jeg har vel kjøpt en kjole til 3000, gulp, men jeg gjør ikke det ofte.

Generelt så er det bra og miljøvennlig å kjøpe færre klær, og da kan de gjerne koste litt. Det er bedre med en bluse til 1000 som du er fornøyd med og bruker mye, enn masse impulskjøp til 99,50 som blir liggende i skapet.

Skrevet

Bukse til 600 trur eg det var, ellers.. Så er vel det dyraste sko til 1500 :D

Skrevet

3600 for en Bergansjakke.

Skrevet

5000 for en jakke :S Den ble faktisk ødelagt, og måtte på service...

Ikke alltid det lønner seg å kjøpe det dyreste...

Skrevet

Foruten bunaden som kom på ca 30000; har jeg kjøpt ull nattpysj til poden fra nøstebarn som kostet rundt 700;

Gjest Nydelige Christina+spire!
Skrevet

Utenom bunaden da (som jeg ikke betalte for selv) ,l så blir det vel ett par sko til 1600kr..jeg var 14år og kjøpte meg 20cm høye buffalo platå sko "kremt".....!

Skrevet

Når vi snakker om bluser og pene skjorter og lign: Ikke MER enn 300.

Det dyreste jeg har kjøpt (eller.. jeg fikk det i bursdag og julegave fra samboeren, men hadde ikke noen god samvittighet) var en vinterkåpe til 999,-

Bukser og lign ligger på 2-3-400 de også..

Skrevet

En jean paul jakke til 3000 som overhodet ikke var verdt pengene:(

Det skal sies at jeg var ung, singel og JOBBET som faen den sommeren for å tjene penger til akkurat den jakka.. Jaja.. sånn er det å være ung og dum. hehe

Skrevet

Bortsett fra brudekjolen til 13000,- må det være en svart Kenneth Cole jakke som jeg fant på tilbud til 100dollar.

Skrevet

En lekker skreddersydd kåpe til 4000. Har hatt mye glede av den, og hadde en god del penger da jeg kjøpte den.

Skrevet

Kjøpte en ordentlig bryllup (eller annen fin anldening) kjole i Spania til 300 Euro. Det tilsvarte vel ca 2100 kr på den tiden.

Ellers kjøte jeg meg en kjole til dåpen til junior, den kostet 1099,-

Handler stort sett billig til meg selv.

Skrevet

Brudekjole til 4800kr... Men utenom den er det ytterjakke til 3000kr :) (Og den var til og med på tilbud...)

Skrevet

5000 for en jakke

angrer som en hund for at jeg handlet den faktisk. Stygg var den også.

Skrevet

Jeg er av de som foretrekker kvantitet.... Har syttenhundre topper liksom.. som har kosta fra 14,50 opp till 400,-

Dyreste plagg er kåpe til 1000,- ellers har jeg et par støvletter som kosta det, joggesko og fjellsko til ca 1200,-

Det lønner seg nok helt sikkert å kjøpe kvalitet, men jeg er bare ikke slik:(

Skrevet

Nyseryllikberta - ikke jeg heller, sikkert derfor samvittigheten er svart..., har jo deponert så skal prøve flere ganger i morgen;-)

Skrevet

Kjøpte nettopp en bergans jakke til 1700. Og det var slett ikke den dyreste de hadde.... Er de virkelig såå fantastiske? Har ikke fått brukt min til det formålet den var tiltenkt men holder den mål er den verdt alle pengene.

Ellers 2 par buffalo sko i mine yngre dager. 1300,- pr. par

Kjøper ikke så masse dyre klær til meg, men skal jeg finne bukser til min utrolig tynne samboer som ser greie ut må jeg ut med minst 1000,- på fullpris.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...