Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært så utrolig trett i det siste(dvs: siste 5 mnd)

litt vondt i hodet også..Var til legen og tok diverser stoffskifteprøver, jern, osv..Min ingenting galt..Har store problemer med å være lykkelig for tiden.Klarer meg helt greit på jobb heldigvis..

Når jeg kommer hjem lager jeg middag, så sover jeg noen timer!(har verdens beste mann) og så sitter jeg på dataen resten av kvelden..

Vasker litt klær..Det er alt...Jeg bare orker ikke noe annet, alt er et ork for å si det slik..Har så dårlig samvittighet ovenfor barna mine og alt..

Huff....Hvorfor er jeg ikke så sliten og trøtt på jobb?? Det er bare når jeg kommer hjem fra jobb...sliter med samvittigheten min,

Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...