Gå til innhold

hvor mye legger man i gave til venners jente 1årsdag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

dumt spørsmål sikkert, men føler jeg har kjøpt litt lite....men bursdagen er i morgen og gjort er gjort...kansje noen har noen tips til noe jeg kan gi/lage i tillegg....?

Kjøpte en kjempefin, litt liten kansje, billedbok med bilder av dyr - med vinduer som man kan føle pelsen på....den kosta bare 70 kroner.....og et veldig fint kort da....

ganske gode venner av oss.....Tenkte at jeg skulle kjøpe en ting i tillegg men så fikk jeg aldri tid til det:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har så mye vennebarn å gi gaver til, så vi holder oss til 100-150kr. Men vi har snakket litt om det i vennegjengen, slik at vi er enige om det.

Og innimellom går vi sammen om å kjøpe en dyrere ting, som da hun ene ønsket seg Kaptein Sabeltannhatt. Da gikk vi sammen to vennerpar og kjøpte den :-)

Tror ikke du skal føle at du har for lite.

Skrevet

Pleier å holde til ca 200-250kr, men nå er det ennå ikke veldig mange barn i vennegjengen her:)Det viktigste er jo uansett ikke prisen og det høres kjempeflott ut med en sånn bok til en ettåring. Det blir helt fint:)

Skrevet

Til min venninnes 1-åring kjøpte jeg en bok til 98kr. Han får så mye gaver av alt og alle ellers på året uansett, så syne sikke det er noen vits i å overdrive. Og bøker er jo alltid en vinner, de kan leses, bites på og kastet i hodet på teite mødre ;-)

Skrevet

Synes det høres helt passe ut.

Vi har mange vennepar, etterhvert med flere barn hver, og hvis du legger standarden for høyt, blir det dyrt etterhvert...

I tillegg til tantebarn (vi har foreløpig 5, regner med minst 5 til), bursdager som egne barn skal i (ca 15 barn på ei gruppe, har du 2 barn i barnehagealder, blir det mer enn 2 selskaper i mnd), nabobarn som ungene skal til, og ikke minst alle voksenbursdager blant venner og familie...

Vi gir 80-100 kr pr barn, og bare om vi skal i selskap (unntatt de 2 fadderbarna våre, som får både bursdags og julepresang uansett).

De bryr seg mer om hva de får enn hvor mye det koster, ofte innpakningen er gøyest...

Skrevet

Hørtes ut som en flott gave ;-)

Er ikke penga det handler om, og som noen sier her, så får unga så utrolig mye uansett!

Skrevet

vi er veldig mange i vennegjengen med barn... så her har det vært 1 års dager på rekke og rad ( 3 stk denne mnd)... Kjøper mellom 150 og 200 kroner.

pengene flyr..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...