Gå til innhold

Tungekyssing

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Dere i langvarige forhold.. Tungekysser dere mennene deres mens dere har sex? eller ellers?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har nesten aldri tungekysset vi! Kysser ofte, både når vi elsker og ellers, men så og si aldri med tunge.

Jeg synes jo tungekyss er deilig, så jeg bør kanskje foreslå at vi begynner å gjøre det:-)

Det hender rett som det er at han stikker tungen langt nedi halsen på meg da, men det er fordi han synes det er så morsomt å tullekysse...

Skrevet

Sjeldent utenom sex, nettopp fordi det tenner han så mye at det blir sex av det...:-)

Men vi tungekysser ofte under sex. Syns det er veldig deilig, og gir en sterk følelse av nærhet.

Vi har vært sammen i tre år.

Skrevet

Jepp. Både som en del av sengekosen, men også i andre situasjoner. Synes det gjør hele situasjonen enda mer intim... :-)

Men stort sett aldri foran andre, av en eller annen grunn - synes det blir litt ubehagelig...

Skrevet

Alltid under sex, og ellers minst en gang om dagen:-)

(Vært sammen i 1 år)

Skrevet

Nei.. ikke nå lengre.. vært sammen i sju år

Skrevet

tungekyss under sex.. av og til utenom, altfor sjelden.. susser hele tiden, men sambo etterlyser mer tungekyss utenom akten og ;)

Skrevet

vært sammen 2,5 år.. og liker heller ikke når folk er i nærheten jeg.. føler det er litt intimt.. anony, 23:14

Skrevet

vi har snart vært sammen i 1 år, og vi kysse lite og tungekysser enda sjeldnere.. jeg bruker å be om å få kyss, ellers kan det gå dager uten at han gir meg noen.. har sakt til han flere ganger at jeg synes at vi kysser lite og da svarte han at han ikke er nyforelsket mer men kommet lenger enn det.. men det er jo ingen grunn til å slutte å være intim?

elsker å kysse å tungekysse tenner meg veldig.. jeg vet det tenner han også, så hvorfor blir det så lite av det da?

hmm!

nå begynte jeg å tenke gitt...

Skrevet

Nå er ikke min sambo hjemme hver dag da, men når han er hjemme blir det tungekyssing hver dag stort sett:-)

Kjipt å ha en sambo som jobber mye borte, men åååå så godt det er å få han hjem;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...