Anonym bruker Skrevet 28. juni 2008 #1 Skrevet 28. juni 2008 lille tulla ELSKER når jeg synger til henne, og blir rolig med en gang jeg begynner å synge hvis hun er urolig, spesielt om kveldene da hun er mest urolig. Men samboer synes det er flaut å synge så det nekter han. Så da må jeg legge henne HVER kveld enda jeg er sikker på at han har fått det til hvis han har klart å roe henne ned med sang. Hvorfor i alle dager kan han ikke synge til henne??!! Grr... Nå er han inne å legger henne og det blir bare gråt åsså må jeg bruke enda lengre tid på legginga.. først roe henne, så få henne i søvn.. Av og til trenger jeg at han legger henne, men det går jo egentlig bare lengre tid da.. ursjj.. dette ble langt.. måtte ha ut frustrasjon.. Og joda.. ikke sikkert han hadde klart å legge henne med sang, men han kunne jo PRØVD.. hun roer seg til andre når de synger til henne også.
mamma til 2 små:=) Skrevet 28. juni 2008 #2 Skrevet 28. juni 2008 Hmm ja det var jo litt lamt av han!!! Hva er problemet liksom?!! Jeg har en sånn olebrum spilledåse med lys på senga til min....Den liker han godt:=) Bare et lite tips.
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2008 #3 Skrevet 28. juni 2008 Han skulle sikkert ønske han turte selv også. Skriv opp teksten på en lett sang på en lapp til han og lov å gå et sted du ikke hører. Kanskje han tør nynne litt?
Gjest Skrevet 28. juni 2008 #4 Skrevet 28. juni 2008 Jeg forstår hva du mener, men jeg tror det er lurt at han får legge henne på sin måte, og du gjør det på din måte.
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2008 #5 Skrevet 28. juni 2008 joda, det synes jeg jo selv også. men jeg synes at samboer skal lykkes med legginga, derfor prøver vi omtrent hver kveld.. Vel.. det har ikke lyktes enda og tulla er snart 5 mnd. han kunne jo prøvd å synge/nynne litt (jeg vet han kan bæ bæ lille lam f.eks) også gjøre det på hans vis når hun er rolig. hun blir bare helt krakilsk når han skal legge henne.
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2008 #6 Skrevet 28. juni 2008 når hun er så lita, så vil jeg ikke gå bort og overlate det til han. Jeg sier mange ganger at nei, nå får du bare prøve litt til når han kommer tuslende og har gitt opp. tilslutt klarer jeg ikke å høre på gråten hennes.. så hvis det er sånn hun tror det er så får jeg bare ta leggingen selv da framover.
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2008 #7 Skrevet 28. juni 2008 Fortell han at han kan synge hvilken som helst sang. Kanskje han tror han på synge barnesanger og mulig han ikke kan noen. Her synger pappaen liverpool sanger:) sang er sang:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå