Mamma mø har snart 2 ♡ Skrevet 28. juni 2008 #1 Skrevet 28. juni 2008 kan jeg bruke samme base på 0-13kg og 9-18kg?
Septemberstjerna og Martine Skrevet 28. juni 2008 #2 Skrevet 28. juni 2008 Ikke heng meg om jeg tar feil, men jeg mener å huske at det er to forskjellige. Jeg fant i hvert fall ut at jeg trengte ingen base da jeg byttet til nr 2 setet, for det blir jo bare stående i bilen...
Mamma mø har snart 2 ♡ Skrevet 28. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. juni 2008 nei det er sant. men synset stolen står mye stødigere med base! men jeg vet ikkje hvordand det er med nr 2 stolen da! Når byttet dere foresten til nr2 stol`?
Septemberstjerna og Martine Skrevet 28. juni 2008 #4 Skrevet 28. juni 2008 Hmmm... Jeg husker faktisk ikke når vi byttet til nr 2... Men det var da hun var så lang at hun fylte hele maxi cosi'n. Rundt 5-6 mnd kanskje? Byttet til Akta Graco Cosmic, den er fra 0 kg, så jeg husker ikke hvor mye hun veide heller. Og grunnen til at vi ikke fortsatte med maxi cosi var vel at vi ikke kunne bruke basen mer.. Men det finner du sikkert ut av på MC sine nettsider:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå