vi blir 5, 25 sept :) <3 Skrevet 28. juni 2008 #1 Skrevet 28. juni 2008 einn æ da ...tenkt dæ vess æ må nå? det e vell itj så fali det da... ååååååå frustrert... sitter hjemme alene me begge barna ...samboeren er ute 4 helga på rad å pilser... er litt sliten jeg tror jeg ...har ikke kommet inn i denne 2 barns mamma rollen enda.. minsta er 3 mnd... føler vis jeg spør om han kan ta minsta litt så er det ...jeg må på do, jeg må røyke , jeg må ta en tlf... jeg må bare slå plæna , jeg må bare gjøre ditt datt osv... det har gått i ett sett siden fødselen...altså min kjære søte samboer er flink til og hjelpe til hjemme å slik ...men jeg er litt blææææææææææææææææææææææææ kaputt... jeg har hatt null alene tid siden minsta kom te...5 min til dusj vær dag da... vis jeg er heldig liksom... skjønner att han er sliten etter endt arbeidsdag altså...men da har jeg vært hjemme me to barn vasket,baket +++altså jeg vasker ikke vær dag eller...å på toppen av det hele sover ikke den lille søte babyen min mere en ett par små dupper på formiddagen ...lurer henne i vogna å sover noen ganger men noen ganger er det magnet i meg virker det som...vill helst henge å sliten i stykker puppen...som nå i kveld... sorry folkens men måtte bare få det ut! sleng pepper eller salt eller nå etter mæ vess dokk mene æ e helt urimeli her...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå