Gå til innhold

Det sies at ungdom vil ha grenser....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det i voksen alder de kommer fram til den konklusjonen at det var greit, eller?

Jeg har visst likhetstrekk med diktatorer fra annen verdenskrig, og det som verre er....

Så den som vil overta en tidvis sjarmerende, men som oftest rasende\kverulerende\frekk\respektløs osv 14-åring kan gjerne prøve det!

Lover at trassalderen er å foretrekke...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe. Hør med Foreningen for omplassering av dyr...iske tenåringer;0)

Bare heng i du! Diktatorstilen vil betale seg:0)

Skrevet

hehe.. kunne sikkert tatt over, men har sorten i hannkjønnsvarianten her;) Sikkert ikkje bra kombinasjon, det høyres ut som du har hokjønnet;)

Er berre glad for at der ikkje er voldelige tendensar;)

Ja, trassalder er berre ei veldig mild øving, alle kan glede seg:)

Skrevet

Å nei, har nok en gutt, men skulle tru det var pms ute og gikk!

Men i dag tror jeg det var cm om å gjøre at jeg fikk meg en på tygga, men han stoppa seg sjøl i siste liten...

Skrevet

hehe.. bra han klarte det, då:) Her berre går han.... eller stenger seg inne på rommet. Er så lei av å snakke med døra til rommet hans. Men det er betre enn slag, eller fare for slag:) fy, kor eg har lengta tilbake til då oppdragelsen såg ut til å virke. Han sa det så godt sjølv; " berre gje meg husarrest, du, det virkar ikkje likevel. Det ser du vel".

Det kjennes som om ein må starte heilt på nytt, når det kjem til det med oppdragelse, i det ein får ein pubertetsunge.

Ja, det høyrtes nemleg ut som det var jente du hadde, utfrå det du skreiv;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...