Gå til innhold

Hei Laban85. :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser du kjønn pålillegull, og når kommer h*n? :)

Termin 040808, snart bare 5 uker til, spennt ja! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

får fram en gutt her :-) kan det stemme?

Skrevet

Takk for svar. :) Aner ikke om det er gutt eller jente, vente spennt. :) Ser du noe om hvilken dato d blir fødsel? Også lurer jeg på om barnefar kommer inn på skole?

Skrevet

føler 8/8 -08 :-) var det første som kom opp :-)

jeg ser han på en form for skole fra aug/sept :-)

Skrevet

hehe, d hadde jo vært en fin dato da. :) ser du om han flytter da? Vi er ikke sammen, og han har søkt skole, så er jo også veldig spennt på hvordan samvære mellom lillegull og barnefar blir...

Skrevet

ja jeg følte litt knuter her, da var det derfor.... hmm... ser han på skolen, men føler han kommer inn en plass som gjør det mulig å pendle... ahn kommer til å være veldig opptatt av babyen og kommer til å prøve så godt han kan å se til den :-)

Skrevet

Så flott. :) Det er det jeg ønsker, at han skal stille opp for lillegull slik han sier han skal. :) Er så trist med alle de historiene hvor barna sitter og venter på far som ikke kommer... Om du har tid: Ser du noe om fremtiden? Kan jo ikke miste troen om at "drømme mannen" dukker opp engang (jeg har absolutt ingen hast da!). :) Blir vi boende her lenge?

Skrevet

føler du vil treffe på en bra kar mot jul :-) han vil være like glad i både deg å babyen og han kommer til å ville ha barn me deg ganske fort føler jeg... dette er en stabil kar som du vil føle deg trygg me... han er en du kan stole på :-) føler det er mulig at dere kommer til å flytte til ett større sted :-)

Skrevet

hehe,vittig at du skriver at jeg kan stole på han, for det er akkurat dette jeg ser for meg at jeg kan komme til å slite med.. har blitt såret og skuffet nok nå, så er litt redd jeg skal sette opp en mur ingen kommer igjennom. :) Men dette ser jo lovende ut. :) Tusentakk for alle svar!! :) ønsker deg en god kveld! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...