Gjest Skrevet 28. juni 2008 #1 Skrevet 28. juni 2008 Har dere fått litt mere tynnflytende utflod i 3. trimester? huff det har jeg, må skifte undertøy i løpet av dagen. Noen ganger går det gjennom buksene. Pinelig!!! Kan ikke bruke innlegg heller da begynner soppen å florere. Godt at det ikke er lange tiden igjen.....
Eisaapeittää Skrevet 28. juni 2008 #3 Skrevet 28. juni 2008 Her renner det hele dagen... Gidder heller ikek bruke innlegg pga fare for sopp! Legen min var helt enig og syntes ofte skift av bomulstruser var best. Gleer meg til utfloden stopper... skal vist stoppe riktig fort etter fødselen sier de som vet
mor til to. 15mnd og 6år Skrevet 28. juni 2008 #4 Skrevet 28. juni 2008 ja har blitt mer nå... værst om morran... kan fint bruke truseinnlegg jeg da... så slipper at det går igjennom... men utrolig trått å føle seg vår og uren hele tiden
reekleim *fødeklar* Skrevet 28. juni 2008 #5 Skrevet 28. juni 2008 jeg har det ¨sånn jeg og!!! Skikkelig slitsomt! jeg har funnet et trosskydd fra alldays som kjennes ut som det er laget av tøy, skikkelig bra og de kan jeg bruke. lykke til videre.
mor til to. 15mnd og 6år Skrevet 28. juni 2008 #6 Skrevet 28. juni 2008 vår= mener våt... (bruker ikke truseinnlegg eller noe om natten da... prøver å gå litt uten på dagen når jeg er hjemme også...)
AK, mamma til Aurora. :) Skrevet 28. juni 2008 #7 Skrevet 28. juni 2008 Jeg har brukt truseinnlegg hverdag siden 2 tri omtrent, bruker også alldays, en sånnl illa pakke, har hatt sopp kun en gang, og det er jo vanlig når man er gravid. Hadde jeg ikke kunne brukt truseinnlegg hadde jeg jo måtte skiftet bukse hver dag også.. Går uten truseinnlegg om kveldene da og om natta. håper det forsvinner etter fødsel ja.
Ella78 m/ A&M Skrevet 28. juni 2008 #8 Skrevet 28. juni 2008 Jepp, det er ikke noen deilig følelse akkurat. Men snart er det vel over, så det er ikke uutholdelig....
påhanigjen79 Skrevet 28. juni 2008 #9 Skrevet 28. juni 2008 æ kan våkne på natta at det føles ut som hele atlaterhavet e mellom beinan mine, ligger naken å sover så har ikke nokka som suges opp..hehe så når man står opp om mårran renner det ut, det e ikke kødd heller! lite irriterende å plagsomt ja... må ha truse innlegg på mæ, skifte hver gang man går på do så å si...spes starten på dagen...ut på ettermiddagen/kvelden roler utfloden seg ned...te "normalt"...å neste mårra e det på han igjen! sånn har æ hatt det nesten hele svangerskapet...å æ e snart ferdig...I HOPE
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå