Gå til innhold

Han er betatt av en annen.... :,(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har barn sammen, jeg er gravid. Har vært sammen i mange år og har et kjempe fint forhold... Han har vært avvisende i 3uker nå... inrømte i dag at han er betatt av en anne jente.. Og det viser seg at det er en god vennine av oss og en kollega av han... Ho skal også gifte seg om 1,5mnd. Han sier han bare er betatt og ikke forelsket..

Er sååå knuust nå! hvordan ville dere ragert og hva ville dere gjort ? Føler meg så liten og hjelpesløs nå... Han sier også at han vet ikke hvorfor han er betatt... det må da være en grunn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner godt at du er lei deg. Men samtidig så skal det godt la seg gjøre å gå igjennom et helt liv med en partner uten noen gang å bli betatt av noen andre. Dette vil antageligvis gå over, og så lenge han ikke gjør noe utilgivelig så kommer dere dere sikkert gjennom dette. Vil gi deg en god klem og ønske dere lykke til!

Skrevet

huff.. pause.. nei... jeg lsker han jo o vi har det egentlig så utrolig godt sammen -... så blirså feigt å t en pause også... Men håper det er slik som "sjiraff" sier... at det vil ordne seg... huff.. føler meg som en komlett stygg idiot som siter her.. Har lyst til å si det til venninen vår jeg... men det kommer vel ingenting godt ut av det..

Skrevet

Uff stakkars deg! Synes det var veldig dårlig gjort av han....kunne like gjerne holdt det for seg selv! Men har du tenkt at kanskje ikke det er så alvorlig når han har sagt det til deg?

Skrevet

Ser det jo positivt at han har sakt det til meg ... men det er jo så sår for det om... elsker han meg ikke lengre? Han sier jo at han gjør det.. men er det bare noe han sier for å trøste?...

Skrevet

Det er fullt mulig å elske noen selv om man blir betatt av noen andre. Tvil aldri på det! Ikke begynn å tvil på deg selv oppi dette, det kommer det ikke noe godt ut av. Og det vil heller ikke komme noe godt ut av å fortelle det til hun det gjelder.

Hvis du føler at det er vanskelig å håndtere dette så prøv å søk hjelp, gjerne sammen. Å snakke med en tredjepart kan gjøre godt for alle og enhver.

Skrevet

Veit ikke hva jeg ville ha gjort, men de pausegreiene syns jeg bare er teit. men det er kanskje bare meg..

Kan jo hende han bare er betatt og ikke forelska..

La det gå litt tid så blir han nok betatt av deg igjen:)

Skrevet

Vet du, jeg synes du skal gi han kreditt for å ha fortalt deg det jeg. Det viser jo at han er ærlig med deg og det er en ting jeg setter høyt i hvertfall.

Hvis det kun er at han er litt betatt, og det ikke blir gjengjeldt av venninnen deres så dør det nok ut av seg selv snart. Og som en over meg her skrev, at siden han fortalte deg det, så kanskje det ikke er så alvorlig.

Tror det er ganske normalt å være litt betatt av noen andre en gang i blant. Betyr ikke nødvendigvis at det er noe mer av den grunn.

Skrevet

Jeg har verdens beste samboer, men jeg ble allikevel betatt av en annen for en stund siden. Det var bare noen overfladiske greier som ga seg fort. Men det kan nok være smart at han ikke ser så mye til hun andre,for da kan det vel utvikle seg til en forelskelse.

Skrevet

Drastisk å ta en pause!

Det er ikke uvanlig, men heller ikke ønskelig....selvfølgelig...at en eller begge blir betatt av andre.

Det går som regel over.

Jeg tror det skal godt gjøres å leve hele livet sammen, uten å la seg sjarmere av /bli betatt av andre mennesker. Man er bare mennesker, og man vil møte andre som man netter med. Også av det motsatte kjønn. Noen kan feiltolke dette, og kaste seg ut ide fordi de tror det er den nye "rette".

Så lenge man er bevisst dette, er ærlig om det, og godtar at det er normalt og ikke noe stort og skummelt - og ikke gjør noe med følelsene, så er det ufarlig.

Det beste for deg hadde nok vært å ikke vite, for det er en vond følelse. Noen ting vil man ikke vite om partneren....

Skrevet

Jeg kan skrive noen ord til deg, men jeg gjør det ikke her.

Hvis du lager en profil, kan jeg sende en PM.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...