Blir en til to? Skrevet 28. juni 2008 #1 Skrevet 28. juni 2008 alt fra overfladiske ting til mer dyptliggende saker. tell me!
It's all about me Skrevet 28. juni 2008 #3 Skrevet 28. juni 2008 SOM ikke om. SOM SOM SOM SOM SOM SOM SOM......!
Blir en til to? Skrevet 28. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 28. juni 2008 så kjipe dere er! hvordan er mennene deres da?
Gjest Skrevet 28. juni 2008 #6 Skrevet 28. juni 2008 Han er snill, kjærlig, oppmerksom, en god lytter - men skal ha egne meninger, ansvarsbevisst, omtenksom, sta (kan være en god egenskap), musikalsk (viktig for min del, hehe), liberal, åpen, trygg og sikker, tør å være "sårbar", dedikert (i forhold til ting han anser som viktige i livet sitt, det er viktig å gå inn for ting når man først gjør det), en god samtalepartner, en nydelig mann og en hengiven far. I tillegg er han kjekk, muskuløs, har den beste armkroken å sitte i, og gir bort de beste kyssene...håper alle andre har det som meg, for jeg har akkurat beskrevet mannen jeg er så heldig å være gift med.
Tjobing! Skrevet 28. juni 2008 #7 Skrevet 28. juni 2008 For å beskrive min perfekte mann ;-) : Kjekk Snill Kjærlig Ærlig Omtenksom En jeg kan prate med om alt En fantastisk far Stiller opp for andre Ser positivt på livet Morsom Sexy Lite selvhøytidelig Sosial og lett å prate med Har samme syn som meg når det gjelder barneoppdragelse, moral, syn på livet sikkert mer *tenke tenke*
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 28. juni 2008 #8 Skrevet 28. juni 2008 * God far * Tålmodig * Omtenksom * Bra humor! * Intelligent * Kjekk * Småromantisk (Men ikke for mye, takk...!;0) * God i senga * Liker å kooose * God til å lage mat ..og sikkert mye mer! Du ba om den PERFEKTE
Tjobing! Skrevet 28. juni 2008 #9 Skrevet 28. juni 2008 Jo, det er mer, ha ha: Bryr seg ikke om hva andre mener, han tør å være seg selv Står for det han mener Tør å vise at han blir rørt, uten å være tøffel Lidenskapelig Generøs (med følelser, men egentlig på alle måter) :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå