Gå til innhold

Jeg lever av barnebidrag og stønader.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får så mye i barnebidrag og stønader at det ikke er noen vits for meg å arbeide. Dessuten NYTER jeg at eksmannen min må betale store summer i bidrag til meg hver mnd, hehe.. Det gleder meg at han betaler masse penger hver mnd til meg og barna. Jeg vet ikke om jeg tørr si det men til og med sydenturen vår har han betalt (da jeg har spart av bidraget,hehe).

Tilpass for han da det var hans skyld at det ble slutt!! :-p

Han har nå fått seg ny dame (holdt på med henne allerede da vi var gift og jeg var til og med høygravid. Men nå har hun flyttet inn hos han..) og JEG har da ikke tenkt å gjøre hverdagen deres enklere slik at de får bedre økonomi, ALDRI!!

Jeg kommer IKKE til å begynne i jobb før barna er veldig store (det har så lite å si økonomisk da jeg mister store dele av barnebidraget og andre stønader for enslig forsørger)..

Hun nye dama hans har bare godt å dele økonomien deres med oss, hehe! ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette innlegget har jeg lest før. Lurer på om noen blir provoserte denne gangen.

Skrevet

Høres ut som du har det veldig bra, og det er jo fint når du har blitt sviktet.

Skrevet

lest det jeg og

Skrevet

Rart at dere har lest det før, da må det ha vært noen andre som har skrevet noe liknende for dette er det første JEG har skrevet om min situasjon.

Var bare så deilig å få det ut. Godt å sette ord på ting.

HI

Skrevet

Sikkert flere av oss "onde" ekskoner her inne,hehe.

Må ærlig innrømme at jeg unner meg selv å leve på han. Han har sviktet meg så totalt og klart jeg ikke har tenkt å gjøre livet enklere for han.

Dessuten svikter han barna og. Lover at han skal hente de og ta de med på ting og holder ikke avtaler osv. Er vel hun der f... dama som bestemmer hva han skal og ikke skal. Er så forbanna på han.

Åhhhhhh!!!!!!!!!!!!! :-(

HI

Skrevet

Har lest dette før også, synst det er ganske ord rett som det andre

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...