Madamina Skrevet 28. juni 2008 #1 Skrevet 28. juni 2008 Sist var det også slik. Magen buler alltid på den ene siden. På den andre siden kjennes det helt mykt ut. Dette er bare når jeg ligger. Ser ikke rart ut når jeg står.
Alexandra08 Skrevet 28. juni 2008 #2 Skrevet 28. juni 2008 Har sikkert med stillingen babyen ligger i uten at eg vet heilt sikkert:)
Storken1979 Skrevet 28. juni 2008 #3 Skrevet 28. juni 2008 Spent på hvordan det blir denne gangen. Navlen min er faktisk ikke på midten av magen lenger etter førstemann!! Nå er jeg bare 15 uker da så vet ikke hvordan det blir nå, håper på en "utjevning"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå