vinter gull Skrevet 28. juni 2008 #1 Skrevet 28. juni 2008 Da er jeg 12+1 i dag og flytter "inn " til de i 2 trimester Er så lykkelig for at disse 12 ukene har gått greit. Er ikke så trøtt lenger og kvalmen begynner å avta;) Lykke til videre alle sammen:) snakkes
flypapir Skrevet 28. juni 2008 #2 Skrevet 28. juni 2008 Ååå...det må være deilig!! Kos deg videre og lykke til med svangerskapet videre! Kommer etter om to uker..
vinter gull Skrevet 29. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. juni 2008 Ja er det. Snakkes om noen uker då Kose deg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå