HoochIsCrazy Skrevet 28. juni 2008 #1 Skrevet 28. juni 2008 Og hvordan gikk dere frem for å gjøre det? Cold turkey, eller gradvis?
hva skal barnet hete? Skrevet 28. juni 2008 #2 Skrevet 28. juni 2008 spør meg hvorfor folk faktisk starter med mme i det store og det hele??? Tenker dere ikke på at barnet trenger den næringen de kan få ved at vi ammer dem?? Egoistisk synes jeg det er!!!!
Sjokoladekaka Skrevet 28. juni 2008 #3 Skrevet 28. juni 2008 Med eldste var det rundt 12 månader, og litt om gangen, liksom. Med yngste var det ved 10 mnd, pga at ho ikkje ville ha pupp lenger, og heller ikkje mme. Det gjekk bra, det:)
HoochIsCrazy Skrevet 28. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 28. juni 2008 Tusen takk for svar makken:) Og Lano Pungen (?????): ærlig talt, det svaret kunne du ha spart meg for! Hvem gir deg retten til å vite hva som er best eller verst for mitt barn?!
velger nick en annen dag Skrevet 28. juni 2008 #5 Skrevet 28. juni 2008 Hvis du ikke skjønner hvorfor folk begynner med mme så vil jeg anbefale deg å lese litt om det først. Det kan være lurt å sette seg litt inn i ting........Uvitenhet er ofte grunnen til slike bastante uttalelser.... *denne er til Lano Pungen*
Labambie Skrevet 28. juni 2008 #6 Skrevet 28. juni 2008 Lano Pungen: gå å ta pilla di,ring etter hjelp. Så kommer snart de med hvite fine frakker og tar deg med seg..
hva skal barnet hete? Skrevet 28. juni 2008 #7 Skrevet 28. juni 2008 Sier ikke at jeg vet hva som er best el værst for din unge... Men jeg mener at folk generelt som gir mme fremfor og amme tenker mer på seg selv enn på barnet sitt....
Gjest Skrevet 28. juni 2008 #8 Skrevet 28. juni 2008 Ikke vær så besserwisser.. er ikke alle som KAN amme, og det er heller ikke alle barn som tar puppen! Uvitenhet er ikke greit gitt...
Gjest Skrevet 28. juni 2008 #9 Skrevet 28. juni 2008 Ikke vær så besserwisser.. er ikke alle som KAN amme, og det er heller ikke alle barn som tar puppen! Uvitenhet er ikke greit gitt...
HoochIsCrazy Skrevet 28. juni 2008 Forfatter #11 Skrevet 28. juni 2008 Jeg synes vel kanskje at du skal tenke litt mindre på meg og barnet mitt og litt mer på ditt eget barn du;)
Pepsimaximusa *mammatil2* Skrevet 28. juni 2008 #12 Skrevet 28. juni 2008 Eldste slutta forresten med mme når han var 13mnd, minste når han var 10 mnd. Fikk fort og greit, over natta nekta de og drikke mer mme..
hva skal barnet hete? Skrevet 28. juni 2008 #13 Skrevet 28. juni 2008 ...hvem har sakt jeg har barn??
Sjokoladekaka Skrevet 28. juni 2008 #14 Skrevet 28. juni 2008 Det viser at du ikkje har kunnskap, lano pungen. Eg ville amme begge mine, men med eldste gjekk det berre ikkje, hadde ikkje melk i meir enn 6 veker og sjølv då var det berre dråpar. Sikkert delvis pga keisersnitt(som eg då ikkje valgte frivillig). Men med nr 2 så tenkte eg at eg skulle prøve, men at gjekk det ikkje så var mme godt alternativ. Det gjekk bra i 10 mnd, då ville ikkje ungen meir. Berre flirte og beit, sugde ikkje i det heile lenger. Eg ville, men ikkje ungen. Kva gjer ein då? Jo, gjev anna å drikke. Vi gjekk over til kopp med ein gang.
velger nick en annen dag Skrevet 28. juni 2008 #15 Skrevet 28. juni 2008 He he he....ja det burde man vel tenkt seg. Ingen er så bastante i uttalelsene sine enn de som ikke har barn selv. Stikk innom igjen den dagen du har høstet egne erfaringer du Lano Pungen, så kanskje du har fått et litt mer nyansert syn på sakene.
mammat2goll Skrevet 28. juni 2008 #16 Skrevet 28. juni 2008 Ikke alle som kan amme da vet du...så siden du ikke har brukt mme så var vel ikke dette spm rettet til deg. Jeg tror jeg slutter med mme når snuppa nærmer seg 1 år, hun er 10 mnd nå...da blir det kald melk
Smiiil :o) Skrevet 28. juni 2008 #17 Skrevet 28. juni 2008 Ikke den skarpeste kniven i skuffa du "lano pungen"!! Det skjønner vi jo. Dersom ungen min ikke hadde fått mme, så hadde hun ikke vært i live idag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå