storebror og junibaby=) Skrevet 28. juni 2008 #1 Skrevet 28. juni 2008 i bryllupet? samme rekke som oss og foreldrene våre,eller med de andre?Han er 2,5 år.Er bare foreldre,søsken m følge og besteforeldre til middagen. Sitter han med de andre blir det likt antall på hver side av bordet. Skal sitte i en T.
HopsiDeisy Skrevet 28. juni 2008 #2 Skrevet 28. juni 2008 Sammen med ene besteforeldeparet! Eller med en tante/onkel. Da er dere litt mer fri til å høre talene!
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 28. juni 2008 #3 Skrevet 28. juni 2008 Spørr han:) Har sikkert sin egen mening ang det i en alder av 2,5 år!
storebror og junibaby=) Skrevet 28. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 28. juni 2008 hehe,ja,men han er ikke typen til å "reflektere "over slik ennå. spør vi så nevner han alle sammen så
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 28. juni 2008 #5 Skrevet 28. juni 2008 Hehehe ja:)) Hadde satt han hos den du vet han trives best med, den personen du vet kan roe han om maueren i buksa begynner å kile:)
storebror og junibaby=) Skrevet 28. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 28. juni 2008 Den mauren tror jeg ingen klarer å roe,for han har ikke ro på seg i mere enn 5 minutter uansett=) Men blir kanskje på enden sammen med en av besteforeldrene da=)
murmelmamma Skrevet 28. juni 2008 #7 Skrevet 28. juni 2008 du bør ivertfall avtale med dem som skal sitte ved siden av han..hadde jeg skulle i bryllup og som tante fått en 2åring å skulle passe på...sånn litt ut av det blå...så tror jeg ikke jeg hadde satt pris på det....knaksje du kan få en venn eller noen andre som kjenner sønnen din til å være med på middagen og ta hovedansvaret for han?? slik at alle gjestene får slappe av og kose seg?? og slik at ingen har ekstra ansvar..?? bare en tanke...
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 28. juni 2008 #8 Skrevet 28. juni 2008 Jeg ville plassert han sammen med det "favoritt" familiemedlemmet. Så får dere mulighet til å nyte hverandre, middagen og evt. taler litt mer i fred:) Dessuten så synes sikkert guttungen det er minst like moro å sitte sammen med en besteforelder eller tante/onkel som han har et godt forhold til.
storebror og junibaby=) Skrevet 28. juni 2008 Forfatter #9 Skrevet 28. juni 2008 kjønner tanken din murmelmamma. Men som jeg skrev skal vi ha et lite middags selskap.Og ingen høytidelige taler,sanger eller noe=) og med lukkede dører ut kan han løpe hganske fritt der=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå