Gå til innhold

Hvor ville dere plassert sønnen min?

Anbefalte innlegg

Skrevet

i bryllupet?

samme rekke som oss og foreldrene våre,eller med de andre?Han er 2,5 år.Er bare foreldre,søsken m følge og besteforeldre til middagen.

Sitter han med de andre blir det likt antall på hver side av bordet.

Skal sitte i en T.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sammen med ene besteforeldeparet!

Eller med en tante/onkel. Da er dere litt mer fri til å høre talene!

Skrevet

Spørr han:) Har sikkert sin egen mening ang det i en alder av 2,5 år!

Skrevet

hehe,ja,men han er ikke typen til å "reflektere "over slik ennå.

spør vi så nevner han alle sammen så;)

Skrevet

Hehehe ja:))

Hadde satt han hos den du vet han trives best med, den personen du vet kan roe han om maueren i buksa begynner å kile:)

Skrevet

Den mauren tror jeg ingen klarer å roe,for han har ikke ro på seg i mere enn 5 minutter uansett=)

Men blir kanskje på enden sammen med en av besteforeldrene da=)

Skrevet

du bør ivertfall avtale med dem som skal sitte ved siden av han..hadde jeg skulle i bryllup og som tante fått en 2åring å skulle passe på...sånn litt ut av det blå...så tror jeg ikke jeg hadde satt pris på det....knaksje du kan få en venn eller noen andre som kjenner sønnen din til å være med på middagen og ta hovedansvaret for han?? slik at alle gjestene får slappe av og kose seg?? og slik at ingen har ekstra ansvar..?? bare en tanke...

Skrevet

Jeg ville plassert han sammen med det "favoritt" familiemedlemmet. Så får dere mulighet til å nyte hverandre, middagen og evt. taler litt mer i fred:) Dessuten så synes sikkert guttungen det er minst like moro å sitte sammen med en besteforelder eller tante/onkel som han har et godt forhold til.

Skrevet

kjønner tanken din murmelmamma.

Men som jeg skrev skal vi ha et lite middags selskap.Og ingen høytidelige taler,sanger eller noe=)

og med lukkede dører ut kan han løpe hganske fritt der=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...