Gå til innhold

Gravide mellom 15-18 år (FOR ALLE)

Gjest

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 17 år og 17 uker på vei i dag. Terminen er 23 Januar. .

Jeg og typen planla dette her, og prøvde , å plutselig fant vi ut vi skulle vente, men etter en stund fant jeg ut at jeg allerede var gravid. Da var jeg nesten 7 uker på vei. Typen min var jo seff drit glad osv, men dagen etter klikka han helt å ville jeg skulle ta abort, han var ikke klar alikevell å den babyen ødela alt. Å vi kunne få det SÅ perfekt uten den. ! Han maste jo om abort hele tida, hver dag, mange ganger til dagen. Og ville ikke være sammen med meg hvis jeg ikke tok abort !! Så klart tenkte jeg jo seff på abort da, å sa hele tida jeg skulle gjøre det men jeg klarte ikke, har ikke hjerte til å gjøre det. Vil ikke leve resten av livet og angre som faen fordi jeg tok abort. Kjenner mange som sliter psykisk med det enda. Jeg mista han jeg elsker mest av alt i hele verden, men jeg angrer ikke et sekund. Har forandra meg helt, blitt mer positivere og gladere jente. ! Dette er det beste som har hendt meg <3 Så da blir jeg alenemamma, gjør meg ingen verdens ting, gleder meg like mye fordi.

Barnefaren er 18 år , snart 19. Økonomien er ikke til å skrøyte av nei, men har familien som hjelper og får mye støtte økonimisk :-) Så skal gå så bra dette!!

Er det noen så vil snakke så kan dere lagre meg på msn, den er [email protected] .

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

lilletrille det du skrev er feil, man får engangsstønad selvom man får fødselsstipend ;) Står på www.lanekassen.no

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei alle sammen :) Jeg har et spm jeg :P

Jeg er 19 år, er lærling.

Er samboer med en på 21, og vi har ei stor leilighet på over 70 kvm.. Og jeg føler meg SÅ klar for å få barn nå :) Han sier bare: Skjer det så skjer det :)

Men det jeg lurer på:

Får jeg noen fødselspenger/stipend eller noe ?? For jeg er jo i jobb på en måte, men også under utdanning?? :o Noen som aner??

• 1 måned senere...
Skrevet

Jeg var også lærling når jeg ble gravid med førstemann og jeg fikk 80% av vanlig lønn(siden jeg tok 11måneder permisjon) og fødselsstipend på rundt 50 000 i tillegg.

• 2 måneder senere...
Skrevet

ja man får hvertfall ikke fødselspenger OG engangdstønad :/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...