Gå til innhold

Kan sopp gaa over av seg selv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sitter paa hytta, med to unger og jeg har faatt sopp. Jeg har ikke bil og sambo er paa nordsjoen og kommer hit om fem dager, vi har alt av mat og saann da, det ble krise der han jobber saa han maatte dra, men vi koser oss saann her. Det eneste dumme er at her er det bare en lokal butikk og vi kjenner ingen, men det er ikke noe apotek foer i neste by og den ligger laaangt unna igjen.. Jeg har i alle fall faatt saa jaevlig sopp at jeg tror jeg skal doe!! Det kloer og selv om jeg ikke kloer paa det saa har det blitt saanne sprekkesaar om dere skjoenner. Kan det hende dette gaar bort ilopet av fem dager eller maa jeg belage meg paa aa kanskje bruke 6 timer til naermeste by hvor apoteket ligger for aa kjoepe canesten? Noen tips til aa fjerne det?

Hilsen flaua

Videoannonse
Annonse
Skrevet

youghurt kan hjelpe..

eneste jeg vet om i hverfal :)

Skrevet

Youghurt naturell, trur eg har høyrt om edikk, også. Du får velge, alt etter kva du får fatt i:)

Skrevet

Uff ja det glemte jeg aa si, jeg har ogsaa hoert om det med yoghurt, men det har de ikke her heller!! Moekkahytte :-p

Skrevet

Det kan gå over av seg selv ja, men tror det tar en del lengre enn 5 dager.

Skrevet

uff, føler med deg. Sitter her med sopp selv.. yougert er det jeg har hørt kan hjelpe, men hjelper lite om du ikke har det der. Sov uten truse om natten slik at det får luftes litt, og spis mye surt som frukt, juice o.l. Unngå sukker siden soppen liker det. Så hvis du har mye appelsinjuice så drikk i vei!

Skrevet

Grapefruktjuice pleide søsteren min å drikke da hun var plaget med sopp, det virket visst kjempebra! Men dere har vel kanskje ikke det på hytten...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...