Anonym bruker Skrevet 28. juni 2008 #1 Skrevet 28. juni 2008 Lille gutten min på 10mnd vil ikke drikke. Her er det kjempevarmt og er avhengig av væsken han kan få. Svetter jo værre enn værst på natta. Noen tips?
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2008 #2 Skrevet 28. juni 2008 Jeg pleier å blande litt oboy i MME jeg. Men prøver å holde det til bare helgene. Bare pass på at han ikke blir avhengig av å få det hele tiden, det har skjedd her.. OBS: rør ut klumpene godt så han ikke setter de i halsen. Lykke til!!!! .. og nå få rjeg vel hele dib på nakken........
Gjest Skrevet 28. juni 2008 #4 Skrevet 28. juni 2008 Prøv litt cultura eller yoghurt i melka eller eple juice med vann i så den ikke blir så sterk. Lykke til.
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2008 #6 Skrevet 28. juni 2008 Er han frisk? Du burde kanskje få sjekket at han ikke har halsvondt. Har også hørt at noen barn ikke vil drikke når de får tenner.
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2008 #7 Skrevet 28. juni 2008 Det finnes faktisk de som gir små barn cola på tåteflaske...... Kjenner ei.......... Hadde jeg aldri gjort......
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2008 #8 Skrevet 28. juni 2008 så du hadde latt ungen din dø av dehydrering??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå