Gå til innhold

Er dette frekt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom ei dame bort på butikken og spurte om ungen min hadde Down,jeg sa nei.Da sa hun at det så slik ut.Ble litt skuffa jeg,selv om de jeg kjenner med det er herlige unger.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja vet du ka.. drit frekt.. jeg hadde klabbet hun.

Skrevet

What? Jeg hadde blitt for paff til å få sagt noe tror jeg, men jeg ville absolutt hatt lyst til å sette henne på plass ja!!

Skrevet

ja,og uansett hva om ungen hadde det..samme det vel.for et spm- tror nok hun hadde fått noen gloser av meg ja

Skrevet

Kjempefrekt!

Tror jeg hadde om hvilken forutsetning hun hadde for å komme med et slikt spørsmål.

Skrevet

Utrolig frekt, man spør ikke om slikt. Latterlig dame.

Skrevet

Ja det er frekt, ikke det at det er galt med barn med down, men alikevel er det er frekt spørsmål!

Er frekt av fremmede helt generelt å gå bort til folk å spørre de om personlig ting de ikke har noe med!

Skrevet

Jeg hadde spurt hvilken hjerneskade hun hadde.

Skrevet

"Nei, har du? Du både ser og høres sånn ut" er vel et bra svar til slike. Bare synd de gode svarene kommer lenge etter at de burde vært svart,,,

Skrevet

Ja,frekt. Går ikke bort til folk i rullestol og spør hva som feiler dem heller liksom.

Skrevet

Gjør folk virkelig sånt altså???

Skrevet

Ja harregud så frekt...ble hun ikke flau?

Skrevet

Hun hadde selv en gutt med down og syns de lignet.Jeg ble helt paff.Hun har litt sånn skjeve øyner,men det er liksom alltid disse knallblå øynene folk skryter av.Jeg synes ikke det ser ut som hun har downs,men jeg er ikke objektiv.Så nå lurer jeg på om hun kanskje ser sånn ut,eller i værste fall ha et snev av det.Hun er 8 mnd nå,så burde vel sett noen tegn nå om hun hadde det.Ble litt redd og jeg.

HI

Skrevet

Et *snev* av downs? Neppe... Der er det nok enten eller gitt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...