Thunderstruck Skrevet 28. juni 2008 #1 Skrevet 28. juni 2008 Lager ostekake og skal ha bringebærgelelokk.Men i bringebærgeleen er det bare skum..Noen tips til hva jeg kan gjøre?Når jeg rører blir det mere..Sitrongeleen er ikke slik.
Shabby Cheap Chic Skrevet 28. juni 2008 #2 Skrevet 28. juni 2008 har den stått en stund og har blitt avkjølt? For noen ganger skummer geleen når jeg lager når den er varm.. Men det gir seg etter hvert..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå