BarnNr.4 :) Skrevet 28. juni 2008 #1 Skrevet 28. juni 2008 Har begynnt med mme til linnea på 4 mnd nå, å hun er sååå mye mer førnøyd :) når jeg ammet henne, måtte jeg amme henne hver time,med nå når hun får mme så går det nesten 3 timer imellom hver gang hun vil ha mat:) det her er så synnsykt deilig Så tror at jeg hadde for lite melk til henne, at hun ble ikke helt mett når jeg ammet henne..
PrinsesseJenta Skrevet 28. juni 2008 #2 Skrevet 28. juni 2008 Så deilig da:) Kan ikke forestille meg hvordan d må være å amme hver time..må være slitsomt..Fint at du fant en løsning på det:)
StoltMammaForFørsteGang Skrevet 28. juni 2008 #3 Skrevet 28. juni 2008 Det må være deilig for deg, ja! Bevisst valg at du begynte med mme i tillegg til mm, istedet for grøt? Hvorfor?
BarnNr.4 :) Skrevet 28. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 28. juni 2008 hun får grøt hver kveld.. å litt fruktmos på dagen, men har ikke nåkk melk til henne selv, så derfor gjør jeg det.
vipsen*en av hver* Skrevet 28. juni 2008 #5 Skrevet 28. juni 2008 her og beli det ikke nok.. begynte med MME når ho var 6 uker.. hadde en del å ta igjen da siden ho fikk for lite hos meg, men no går det 3-4 timer mellom hvert måltid. og sover stort sett hele natten.. nesten 12 timer.. er litt styr med de flaske greiene men det viktigste er at ho får nok mat... Min datter heter også Linnea.. fint navn ikke sant
BarnNr.4 :) Skrevet 28. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 28. juni 2008 Ja det viktigste er at babyane får nåkk mat. Linnea er et nydelig navn ja:) liker det sååå godt
3-prinser Skrevet 28. juni 2008 #7 Skrevet 28. juni 2008 Er som om jeg skulle ha skrevet innlegget selv. Hadde også for lite melk til junior, og han var misfornøyd hele første måneden. Orket ikke mer av misnøyen, så her gikk vi over på mme på dagtid. Han ble mye roligere og mye mer fornøyd. Har fortsatt med pupp på natta da. Håper jeg klarer å opprettholde det ihvertfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå