LilleMillaMedKeiserogenPrins<3 Skrevet 28. juni 2008 #1 Skrevet 28. juni 2008 får en skikkeli ekkel følelse når jeg ammer.. kjennes ut som om jeg detter rett i kjellern, å alt er bare fælt.. så etter en stund, så blir det "bra" igjen. flere som føler det slik???
3herligebarn Skrevet 28. juni 2008 #2 Skrevet 28. juni 2008 Jeg følte meg aldri vel når jeg ammet. Klarte ikke gjøre det foran andre, ikke for storesøsknene heller. Så ammet ikke lenger enn 2 mnd, klarte det ikke:(
FuriLaks Skrevet 28. juni 2008 #3 Skrevet 28. juni 2008 Uff, nå tok det litt tid før jeg kobla hva du mente. Så for meg at noen liksom ikke ville at du skulle amme.. hehe. Men jeg har hørt at det er mange som føler sånn, noen syns det er helt fantastisk å amme, mens andre liker det ikke noe særlig. Jeg vet ikke om jeg ble nedstemt, men jeg husker at jeg syntes det var slitsomt å amme, at jeg satt og kjedet meg og bare ville at ungen skulle bli ferdig. Gjorde ene og alene fordi HAN hadde godt av det. Utrolig at jeg amma i 8 mnd egentlig!
hallais Skrevet 28. juni 2008 #4 Skrevet 28. juni 2008 Liker det ikke noe særlig.. men synes faktisk det går litt bedre etterhvert. Varierer fra dag til dag nå, men de første ukene ble jeg nedstemt av å amme ja!
Gjest Skrevet 28. juni 2008 #5 Skrevet 28. juni 2008 Pleier å drikke og spise rett etter eller i ammingen. Det hjelper på slik at den slitne følelsen forsvinner raskere. Har også sett mye på TV (fyfy og lest for å koble litt av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå