snæparguri Skrevet 28. juni 2008 #1 Skrevet 28. juni 2008 har fått beskjed at min lille baby fortsatt ligger i sete. har syntes at den har ligget sånn lenge. har ikke tenkt noe særlig over d eller sotte meg inni hva d vil si å ha en sete unge.noen steder står d at noen unger ikke snur seg rundt i svangerskapet pga at d er sjukt og ikke klarer d. ble litt nervøs for at dette er tilfelle her siden den har ligget i sete ganske lenge. er en VELDIG aktiv baby ellers og er ikke noe som skal tyde på at d skal feile den noe. er d noen som har erfaring med dette? jeg er også Veldig usikker om hva som er best av vaginalfødsel og ks. er andregangsfødene og hadde en grei fødsel sist,men hun kom ut som hun skulle. noen der ute med erfaringer vræ snill og del med meg =).lever i håpet om at den skal snu seg enda
Lofotjenta og gull nr.5 på tur Skrevet 28. juni 2008 #2 Skrevet 28. juni 2008 Heisann. Vet ikke så mye, men det står endel erfaringer og info inne på seteleiedebatten. Mitt gull ligger i seteleie, men jeg er kun i uke 28, så det er jo god tid til at den kan snu seg rette veien. Håper virkelig på det....gidder ikke bekymre meg enda... Hvilken uke er du i?
Heaven har født::) Skrevet 28. juni 2008 #3 Skrevet 28. juni 2008 Hei hei. Fødte jenta mi i sete i august,og det gikk helt greit. Vesla har vært frisk hele tiden. Det med at de er syke og at det er derfor de ikke snur seg,tror jeg ikke du skal tenke noe på. Jeg hadde vaginal fødsel,den varte lenger enn min første fødsel men det var en fin fødsel likevel. Fikk beskjed i uke 28 at hun lå i sete,og de var sikre allerede da hos meg at hun ikke ville snu seg. Vet ikke hvorfor de var sikre,men det var de nå. Men muligheten for at de snur seg helt frem til fødsel er absolutt til stede. Jeg er gravid igjen nå, og spurte fødselslegen om muligheten for at det ble setefødsel en gang til var stor. Han sa det kom an på min form utover. Hvor langt er du på vei da? Ikke vær redd for setefødsel,de passer sååå godt på deg og babyen atte:) Vi reiste hjem fra sykehuset 4 timer etter overstått fødsel:) Masse lykke til:)
snæparguri Skrevet 28. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 28. juni 2008 d som er er at der jeg bor tar de ikke imot sete har jeg hørt. men jeg spurte jm og hun sa de gjor d på andregangs.men jeg har ikke hørt om noen sete unger som har blitt født der på lenge.jeg kjenner overjordmora der og hun sier at de ikke tar imot for d er lite erfaring blant de annsatte. d er 1,5 time å kjøre til et større mer erfarent sjukehus,men d er også ei ferge man må ta.går ikke så ofte om natta.får helikopter hvis d trengs.jeg har født på d sjukehuset før og vil IKKE IKKE IKKE føde der igjen.vet at jeg kan være heldigere denne gangen med personalet,men d er enda ferieavvikling når jeg skal føde og kan komme til noen uerfarene på d sjukehuset også.har lest en del om setefødsel på debatten nå,men er litt forvirret og usikker.har lyst til å føde vaginalt men ikke hvis de som skal ta imot ikke har peiling.er bare 32 +4 enda men har en følelse om at den ikke kommer til å snu seg. har begynt å få festningssmerter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå