Gå til innhold

Hvorfor faller egentlig magen ut om kvelden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 5+6 i dag og magen detter fryktelig ut nå på kvelden, er jo kjempe gøy...men I forige svangerskap fikk jeg ikke den kveldsmagen før langt uti 2.mnd og GANSKE mye mindre enn nå;) Har jo hørt man får fortere mage 2.gang, men føles bare litt rart ;)

Men det jeg lurer på egentlig, er hvorfor denne magen detter ut på kvelden? Hvorfor har man ikke den magen hele dagen?

hilsen en som venter fælt på å få ordentlig mage :) :) :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg aner ikke, men bare må si jeg opplever det samme. Kan ikke gå med dongeribuksene mine og det er jo litt teit når jeg "bare" er 5+4 dager på vei. Men det bir rett og slett for stramt - og jeg har ikke lagt på meg i vekt.

Kjedelige greier.... hehe

Skrevet

Dette var interessant... jeg er oppblåst på kveldene nå (er 9+5) og har vært det en liten stund.. visste faktisk ikke at det var normalt:) Utrolig så mye man kan lære! Noen som vet hvorfor?

Skrevet

Heisann. Godt å se at vi er flere med det " problemet".Jeg er 8+0 i dag. Ikke lett å skjule graviditeten for folk som ser meg etter kl 16 på dagen. Da begynner det å ese ut gitt. Når klokka blir 21 ser jeg nesten høygravid ut.. Lurer også på hvorfor det skjer? Og hva skjer med magen om natta? Den er jo nesten borte om morgenen?? Er det bare luft??

Er utolmodig etter å få ordentlig gravid mage jeg!

Lykke til videre jenter.

Skrevet

Jeg synes også dette er veldig rart...ja hva skjer om natta som gjør at magen blir borte...derfor jeg håpet noen her visste hvorfor;)

Prøvd å søke på google, men finner ingen ting.

Dytter litt så jeg håper noen andre ser, som kan dette mysteriet :)

Skrevet

Hei

Det er jamen godt å se at ikke det er bare meg som klgger på dogribuksene mine. Trodde en stund at det bare var sykisk. Kjæresten min bare ser på meg og le når jeg klagge. er ikke lenger på vei enn 6+6.

lykke til jenter

Skrevet

He he... Jeg har det på akkurat samme måte. Er 6+2 i dag og buksene mine er trange!!!! Folk har kommentert det også, at jeg har stor mage. Og de spør om jeg er gravid. Vi har ikke sagt det til noen enda vi da og da er det ekstra vanskelig. Jeg er 167 høy og veier 56 kg, men føler meg kjempe feit. Magen står ut. Hehe.. litt latterlig så lenge de målte spiren min på torsdag og da var den 1,9mm... Er jo ikke pga at spiren vokser at jeg har stor mage akkurat. Gleder meg til magen er kulerund og man kan vise at man er gravid. Litt tidlig enda syntes jeg....

Har dere sagt noe til venner og familie enda?

Skrevet

Dette skjer med meg også!!!

Ingen som vet hva det kommer av altså????????

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...