Solskinnsbolla & solstrålene Skrevet 28. juni 2008 #1 Skrevet 28. juni 2008 Hvor mye er de våkne i løpet av dagen? Føler at snuppa her sover så innmari mye...
PrinsesseJenta Skrevet 28. juni 2008 #2 Skrevet 28. juni 2008 Min baby sov også mye når han var 6 uker gammel:) Tror det er vanlig..noen sover mye og andre sover mindre. Han brukte å være våken mest på ettermiddagene(ca 2t) men ellers var han nesten bare våken ved amming og skift. Men han var født 4 uker for tidlig,og dem sier at da kan dm sove mer enn vanlig.
Solskinnsbolla & solstrålene Skrevet 28. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. juni 2008 Ok, da sover hun kanskje ikke så unormalt mye allikevel da... Hun kom 11 dager før termin, men det blir vel kanskje ikke sett på som for tidlig...
maibaby-Ingrid2008 Skrevet 28. juni 2008 #4 Skrevet 28. juni 2008 Det varierer litt, noen dager er hun skikkelig trøtt og sover ganske mye. Likevel er hun våken en del timer på de dagene som jeg synes hun har sovedager. De fleste dagene er hun ganske mye våken og sover ikke mer enn litt i vogna når jeg triller og noen kortere dupper her og der, før hun sovner på kvelden mellom 22 og 01. Hun bytter på å være selskapssyk og ville være hos meg, og å ligge for seg selv i våken tilstand. Og så pupper hun mye.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå